Dedem ve Ben

Necmati

Üye
͠● ͝●;3977651' Alıntı:
nerden biliyon
yoksa sen misin

kankam benim ya naber yıllardır aradığımı kankam

bende seni özlemiştim intiharın eşindeydim kanka hayat buldum şu an
 

Burak

Üye
ya necmi yapma şunu yaw
 

Burak

Üye
ne ferdisi kendine gel
necmisin sen necmati
 
Kanka şimdi hatırladım hep bunlar yüzünden ayrılmıştık
hep sana böyle diyorlardı necmati die lakap takmışlardı, kardeşim benim
affediyorum söylediğin bütün yalanları , çok duygulandım gel bi sarılam sana
 

Necmati

Üye
görmeyeli sulu göz olmuşsun sen Reyizz
eskiden böle değelden
 

görmeyeli sulu göz olmuşsun sen Reyizz
eskiden böle değelden
Kanka hilal vardı ya
sevdiğim
pavyonlarda çalışmaya başlamış
en son gördüğümde evde biriyle sarmaş dolaştı bende kendimi tutamadım ve "Nallçaak Deffooll" deyip bi tokat atmıştım , o tokatla duvara yapışması gerekirken sadece dudağının kenarı kanadı ve paçalarıma yapışım "nayırr , hata yapıyorsuunn" dedi
pantolunumun ütüsü bozzuluyor diye bi tekme atıp odadan çıktım
nalleett kadıınn pavyonlarda 5 paralık kadın olmuş
ona üzüldüm şimdi işin yoksa git bi sevgili daha bull

----------Eklendi @ 22:55:57 ---------- Yazıldı @ 22:54:52 ----------

Teşekkürler iyi hatırlattınız
Kanka Necmi dede nasıl oldu ?
ameliyat başarılı geçti mi ?
 

alp444

Üye
Şimdiii bu bir şaka ve ben şuan acıyorum sana kovulduğun forum darkorbit forummu sende vrunun çocuğumusun şaka giiiiibiiiiiiiiii
 
Şimdiii bu bir şaka ve ben şuan acıyorum sana kovulduğun forum darkorbit forummu sende vrunun çocuğumusun şaka giiiiibiiiiiiiiii
lan hepiniz anlaşıpta mı geldiniz rahat bırakın çocuğu , hadi kış kışt kendi forumuna
 
Yatağa bağla

----------Eklendi @ 23:27:14 ---------- Yazıldı @ 23:26:00 ----------

Yuh 41 sayfa ne konuştunuz o kadar
 
Off bi şeylik var bugün bende çok dikkatsizim konu açılalı 3 sene olmuş benim sorduğum soruya bak bende yeni açıldı sandım konu
 

Necmati

Üye

He şu hilal hani yıldızın yanındaki demi vay ..... vayyyy ne hallere gelmiş o kız seni çok dövüyordu ama ayı gibiydi

Dede'yi boşver sen bizim amcaları görsen kendi kendini anladın sen
 

DiaBLoS

Admin
Edwird amca sen nerelerdeydin yahu?