arkadaslar kopyalarım cıkmaya baslamıs burda yazmaya basladıgını bi arkadasımdan ogrendim sinir icinde kaydoldum bugun cocuga bak tıpkı benim gibi yazmıs ama yemezler bazıları anlamıs tabi yazımdan ama soyleyim dedem vefat etti 3 ay once ben de evlendim kendi evimdeyim karısanım gorusenim yok forumlara da yazmıyorum kim cıkıyorsa yalancıdır
arkadaslar kopyalarım cıkmaya baslamıs burda yazmaya basladıgını bi arkadasımdan ogrendim sinir icinde kaydoldum bugun cocuga bak tıpkı benim gibi yazmıs ama yemezler bazıları anlamıs tabi yazımdan ama soyleyim dedem vefat etti 3 ay once ben de evlendim kendi evimdeyim karısanım gorusenim yok forumlara da yazmıyorum kim cıkıyorsa yalancıdır
arkadaslar kopyalarım cıkmaya baslamıs burda yazmaya basladıgını bi arkadasımdan ogrendim sinir icinde kaydoldum bugun cocuga bak tıpkı benim gibi yazmıs ama yemezler bazıları anlamıs tabi yazımdan ama soyleyim dedem vefat etti 3 ay once ben de evlendim kendi evimdeyim karısanım gorusenim yok forumlara da yazmıyorum kim cıkıyorsa yalancıdır