Dedem ve Ben

haltie

Üye
valla konu manyakmış edwarla arkadaş olmak isterdim
 

Berlin Boleyn

sevgülüm benim...
 

OnlyDante

Kapalı Hesap
bu adama bitiyorum ya çok komik hikayeleri..
 
edwird en iyi atışını yap ve huzura kavuş kuzum.
 
arkadaslar kopyalarım cıkmaya baslamıs burda yazmaya basladıgını bi arkadasımdan ogrendim sinir icinde kaydoldum bugun cocuga bak tıpkı benim gibi yazmıs ama yemezler bazıları anlamıs tabi yazımdan ama soyleyim dedem vefat etti 3 ay once ben de evlendim kendi evimdeyim karısanım gorusenim yok forumlara da yazmıyorum kim cıkıyorsa yalancıdır
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Bizim bu Edwird Çin malı mıydı?
Dede ölmüş heeŞimdi kim tükürcek?
 

EroL

Emekli Yönetici
dedenide al git
 

Senin gercek edwird oldugunu ne bilelim ****** sifreni wersene nasil olsa banlandin ekrana 999 gün vs gelecek nsl olsa degstrme şanşmiz yok sifreyi
 

Necmati

Üye
konunun ismide dizi vardı yaa dedem ve ben
 

Burak

Üye
dedem çikolata ve ben odizinin adı
 

Burak

Üye
doğru ya gofret


zeki alasya da oynuyordu yanılmıyorsam