Dedem ve Ben

neonxc

Üye
EDWİRD seni tekrardan DH de görmek istiyoruz.
 
Sayın arkadaşlarım, ben bu edwird'in fake hesap olduğunu düşünüyorum.

1. Gerçek edwird'in hikayelerine benzemiyor, onlar daha komikti.
2. Noktalama işaretleri kullanıyor bu arkadaş.

Hee tabi keşke foruma geri dönse edwird, ne güzel olur. Ayrıca hoşgörülerinden ötürü buradaki yöneticileri ve üyeleri de saygı ile selamlıyor, bayramlarını kutluyorum.
 

Berlin Boleyn

herkes kafayı kırmış
 

emreerdem07

Kapalı Hesap
Edwırd dh ye ne zaman dönüyon hacı :d
 

hami10

Üye
allahım edwırddddddd dön nerde nasıl kimleysen dönnnn
 

Berlin Boleyn

cumaya gitmiş
 
edwird gel lan buraya deden burda bana Balgam Atıp Duruyo Balgam A Karşı DayanıkLığım Yoktur Benim
 

AKATLI

Üye
yardım etcektimde deden benide balgama boğar diye korkuyom
 

rapman

Üye
bir kaşık suda boğ onu.
bu arada ne saçma bir olay deden sana balgam atıyormuşta adminde sana tekme atıyormuşta mişte muş.
 

tecking

Üye
ııı yooo hayır sen gerçek edwird değilsin
 

Praetor

Emekli Yönetici
Ah edwird ah
 

haltie

Üye
ne makara dönmüş bu konuda ya bende acıklı bi hikaye diye hiç bakmadıydım babam ve oğlum gibi
 

Praetor

Emekli Yönetici
Yok yahu ne acıklısı