Dedem ve Ben

tksharmely

Emekli Yönetici
Edwird'i turuncu siteye kiralayalım derim ben
Hem etinden hem sütünden faydalanalım
onurunu kıran kırmış zaten bu adamın biraz da ben kırayım
Edwird 1 aylık kiralanma süresi 500 TL'den açık arttırmaya açılmıştır.

Yok mu arttıran
 

Praetor

Emekli Yönetici

500 çok az yahu!..
Aylık 5000 - TL 'den açalım!..
 

tksharmely

Emekli Yönetici
Yüksekten uçmayalım ya verelim gitsin Biz de kurtulalım edwirdi isteyen arkadaşlar da kurtulsun

Hadi yok mu arttıran
 
[ı]2500 olsun o kadar da değersiz değil[/ı]
 

Odysseus

Üye
Ya Edwird gibi bir nimet satılır mı arkadaslar yahu. Ileride deger kazanacak yatırım olarak kalsın bence. 3. Kopru yapılırken satarız
 

aLone

Üye
gene gururuyla oynadınız çocuğun
 

tksharmely

Emekli Yönetici
Satalım gitsin arkadaşlar bence
Sitemiz para kazansın, yok mu arttıran
 

EroL

Emekli Yönetici
edwırt hayal ürünü hayal opet reklamındaki gibi
 

ecobaba

Üye
Edwird nolur dön geri seni çok seviyoruuuuuuuuuuuuuuuz!
 


edwird dhden buraq. ben ya yalvarırız geri dön forum seni istio burda dhdeki yorumların hiçbirini alamamışın geri dön ya senin hikayelerini özledik be kardeşim

--------------- Ekleme ---------------



o zaten dhli bilgisizler EDWIRD DEDENLE SENI OZLEDIK
 
ben nenesiyim inanmayin buna capatıpta tıp okuyor. nene nasıl yazdı demeyin şuan torunuma sölüyorum o yazıyor.
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
çok komik olduğunuzu mu zannediyorsunuz !!!! gelip buraya ben ninesiyim ben dedesiyim diye mesaj yazıyorsunuz ... !!
 
vay be... edwırd'ın namı buralara kadar yayıldı ha. zamanında dh de onun hikayelerini silinmeden okuyabilme şansını yakalayabilmiştim. bazıları resmen ortadan ikiye böler adamı

hazır olduğun zaman seni yuvana dönmeni bekliyoruz unutma biz bir aileyiz
 
Enes te kendini çok kaptırmış.. Edwird diye biri yok oğlum..