Dedem ve Ben

aLone

Üye
bu konu gene mi hortlamış
 

edwird

Üye
    Konu Sahibi
Kanka geri dön ** e çok özledik seni.

Geri dön Geri dön Ne olur Geri dööön.

Edwird hasretinle yandıh.

Konu dışı hep seni arıyor, neredesin sen?

edwird bak sana burda fake diyolar zaten kırılmış onurunu daha da kırıyolar sence de turuncu siteye dönmenin vakti gelmedi mi ?

edwird sedat abi seni çok özlemiş bir an önce Lama dedesini alsın gelsin diyo

abileri yeterince rahatsız etmişssin hadi

Yeteri kadar onurumu kırdınız turuncu sitede. Dedemin balgam atan biri olduğunu bilerek aranıza almıştınız beni. Burada mutluyum. Fake'te deseler, istemeselerde seviyorum bu otramı.
 

aLone

Üye
edwird geldi vay nerlerdesin paşam sen ya
 
Ben Edwird ve büyük baba adlı bir roman yazmayı düşünüyorum.
 
Edwird Turuncu Site adminleri seni çağırıyor..

Bu arada Maxicep'ten olayı bilmeyen arkadaşlar için :

 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
adminler çağırıyor

dalga geçmeyin çocukla yaa ..
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
olum edwird allah için söyle herşey gerçek mi yoksa kafa mı buluyon bizimle
 

Lina_TR

Üye
bi şüpen mi var tabiki gerçek dedesi adminlere balgan atmış
 
Edwird'in dedesi gençken gizli ajandı FBI için çalışıyodu söyliyim hertürlü dövüş stilini bilir gizli silahı balgamdır

--------------- Ekleme ---------------

Edit tuşu bugda kaldı galiba tıkladım bişey olmadı neyse bu arada edwirdin dedesi hackermiş :O
 
edwird geri dön onurunu uhuyla yapıştırcaz

--------------- Ekleme ---------------

bu arada bu konuya girip biz edwird hayranlarna ve edwird a gondermeler yapıp bizi kötüleyen arkadaslar madem istemionuz bu konuya girmeyin.bize çocuk derken bişey yok ama kendinize bi baksanız ii olcak daha aklınız ''istemediin konuya girme'' komutunu gonderemio mu acaba?
 
Edwird d.h seni istiyo gel artıkkkkkkkkkkkkkkkkkk nolur dedeni anlat dinlicez dalga geçmicez!!
 
edwirdın son kullanım tarihi geçti başka kapıya :Ç
 

Praetor

Emekli Yönetici
Edwirdler ölmez, hikayeler bölünmez

Devamını bekliyoruz edwird kardeş
 

Odysseus

Üye
Bizim cesedimizi cignemeden Edwirdi alamazsınız. Bu da mumkun olmayacagına gore...