Yeteri kadar onurumu kırdınız turuncu sitede. Dedemin balgam atan biri olduğunu bilerek aranıza almıştınız beni. Burada mutluyum. Fake'te deseler, istemeselerde seviyorum bu otramı.
bu arada bu konuya girip biz edwird hayranlarna ve edwird a gondermeler yapıp bizi kötüleyen arkadaslar madem istemionuz bu konuya girmeyin.bize çocuk derken bişey yok ama kendinize bi baksanız ii olcak daha aklınız ''istemediin konuya girme'' komutunu gonderemio mu acaba?