Dedem ve Ben


abi nesin sen ya

YouRock.gif
 
okurken yutkunamadım salyalarım aktı resmen Sen müthiş birisin ya. Araştırıyorum hemen. Nirvana'ya değil Edwirta varmak istiyorum artık Bu arada köfte suyu ne lan

Dream ON Bro
 

Lina_TR

Üye
Bir hortlak konu daha erwird mi o da kim
 
Yaa Zavallım Dedesınden Çekiyoo
Konuşmuyoda Diyorum Nabersin
Konuşamam Diyo Yoksa Dedem Balgam Atar Diyoo
Hayvan Dedesi
 

Lina_TR

Üye
Bütùn yorumları okudum edwird az dedene çekte balğam atmayı ören. Anca ôle kurtulursun
 
koçum edwırd 27 sayfalık konu yapmış
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Konuyu bastan asağı okuyunca hiç dalga geçilecek bir şey olmadığını farkettim...
 
Ne diyorsun Enes?Adam dalga geçiyor ulen bizle
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
eğer dedikleri gerçekten doğruysa edwird in kendini boşlukta hissediyordur
 

Praetor

Emekli Yönetici
01.01.2009, 01:22:50
8 ay olacak nerdeyse mesaj atılalı