Dedem ve Ben

bu konu aşağılara düşmemeli. [sm=yourock.gif]
 

yasin44

Üye
inanmadım saçma olmuş bu ne dalgamı geçiyorsun
 
edwird bak sana burda fake diyolar zaten kırılmış onurunu daha da kırıyolar sence de turuncu siteye dönmenin vakti gelmedi mi ?
 

kfy41

Üye
edwird sedat abi seni çok özlemiş bir an önce Lama dedesini alsın gelsin diyo

abileri yeterince rahatsız etmişssin hadi
 

prime

Üye
bu arkadaşın dedesi de neymiş öle hem iyi anlaşamıo balgamlıo. hem ban yediği forumların adminlerini dövüo. süpermen mi ne snn deden bizi de dövsün!!! ayrıca nasıl oluosa snn için endişelenenler yeni üyeler oluo!!!
 

ouSahin

Üye
bu konu tımaranelik olmuş
 

Odysseus

Üye
Arkadaşlar Edwird dönmek istese döner lütfen baskı yapıp durmayın.
 
Geri dön Geri dön Ne olur Geri dööön.

Edwird hasretinle yandıh.

Konu dışı hep seni arıyor, neredesin sen?
 

Spike_Tr

Üye
Edwird birisiyle irtibata geç bea...
 
edwird sana puanım 9 kankam.

yol ortasında yürürüm ben bana göre değil kaldırım, içimdeki ölü çocukları kürtajla aldırın demişsin.


YEA MAN!
 

Salihyet

Üye
Besmele çekin, bu edwırdı defedelim
 

Praetor

Emekli Yönetici
Edwird'sız olmaz Salih
 

aLone

Üye
gene hortladı bunlar
 

aLone

Üye
gene hortladı bunlarhehe
 

Praetor

Emekli Yönetici
Eee Ömer? Bir kere daha söyleyecek misin?
 

aLone

Üye
ya bişey oldu ilkinde göndermedi sandım ondan