Dedem ve Ben

Gorky-m

Üye
dönme lan geriye filan
 

metinT

Üye
Ayrıca Darkchild eğer burdaysan teklifim hala geçerli.Burdaysan msn ver orda konuşuruz.Malum foruma giremiyorum
 
edwird lutfen ********ye geri don seni cok ozledik lutfen geri donn
 
Lan beni niye banladı bu adminler .......... edwird dönme kuzum dönme yavrım ordaki adminler değerimizi bilmiyor o adminlere ayrıca "SS Alındı"
 
Seni ve dedeni çok özledik edwird.

Seni bekleyen evlatları yetim,yarini sevgisiz,anneni evlat acısıyla koyup da gitme.
 
Reklam yapmak yasaktır.Bu forum pm atma şeyini bulamadım yoksa tüm üyelere pm göndertecektim. Dalakcı Cemal abime selamlar... Herpinize eyi forumslar.

--------------- Ekleme ---------------

la sus ya.edwird gel kuzum sen

senin de bağırsağından kokoreçh yaparım adam gibi konuşun.
 
********

Arkamdan konuşma, delikanlıysan gel buraya... Senin sınırsız banın vardı ama torpille açtırmışın tabi ya bizdede yokki seninki gibi taraflı admin. BAN
 
burdan ********deki adminlere söylüyorum beni banlamayın lan artık
 

metinT

Üye
Darkchild'in geleceği yok.Darkchild eğer fikrini değiştirirsen ******** da olacam ben.Buraya artık girmem.