Dedem ve Ben

ed-vırt gitmiş mutasyona uğrayıp ed-zırt olarak daha tehlikeli bir şekilde gelebilir
 
Edwird seni özledik, her yerde arıyorduk. Deden nasıl ? Gerçi cevap vermezsin ama yazayım dedim
 

iremm

Üye
ed-vırt gitmiş mutasyona uğrayıp ed-zırt olarak daha tehlikeli bir şekilde gelebilir



 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Hayır hayır!!
Ne geri gelmesi ..
Ayrıca konuyu niye hortlattın
 

GkHnZn

Üye
******** bir zamanlar kovulmadan az gülmüyoduk be edwird. Nerelere gittin. Üye ol tekrar bişeyler yap.
 

vaynett

Üye
diyecek söz bulamıyorum saçmalıktan başka bişey değil...!
 
lan edwird ******** gel artık yakalarsam senı bacaklarını kırarım senın


********
284 kayıtlı üye, 0 misafir

bu kadar üye senı beklıyor lan eğer bunları kırıp'ta foruma gelmessen
dicek birşey yok
 
[sıze=4]geri don gerii don ne olur gerii donn


dalağini yirim
[/sıze]
 
Konu hort mu yoksa edwird gerçekten geri mi döndü bilmiyorum profilinde en son aktivite dün diyor? Açıklık getirilsin! Edwird ne olursun ******** geri dön!!
 

McLanE

Üye
Sana puanım 9 kanka
 

metinT

Üye
Edwird artık geri dönme.O forum kadar rezil bir forum görmedim.Cinsel tercihlerim yüzünden benim onurumu kırdılar.Senle gidelim ******** daha iyi forumlar bulalım.Özelliklede adminleri iyi olan bir forum.Cinsel tercihlerin yüzünden beni banlayan ilk ve tek forum ********.Yazıklar olsun ordaki adminlere yazıklar olsun...