Dark Illusion [AttisX]

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
paylaşım için saol dostum ama bu temayı kurdum herşeyi yaptım ev ekranını nasıl o hala getirebilirim widget fln bilmiyorumda açıklayabilir mi biri
 
    Konu Sahibi
Ev ekranına içerik ekle dersen listeye gelir..
 
    Konu Sahibi
Ev ekranına dön bütün widgetleri kaldır
Sonra
Seneçekler > İçerik ekle de istediğini seç ve ekle.
Bu kadar : )
 

ali6161

Üye
Teşekkürler kardeşim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...