damar ''on'' ==>>dök içini

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ChavRash

Emekli Yönetici
Evet, girişi oldukça romantik. Böyle dediğime bakma, gerisi de iyidir..

Ondan sonra Karacaoğlan'ın 'ineyim gideyim' türküsünü dinle: 'Bir uzun gecede, kolum altında, yatmayınca gönül yardan ayrılmaz' diye sürer gider.. Ama Özlem Özdil'den dinle, Musa Eroğlu pek söyleyememiş.

Neyse, ben yatayım yoksa bu türküler içmeden sarhoş edecek beni.

İyi sabahlar, iyi uykular..
 

Berlin Boleyn

    Konu Sahibi
iyi uykular canım bende uykuya geçiyorum

2 saatlik uykuylayım görende göbek bağım maxiceple kesildi sanıcak yapıştım kaldım

a.e.o yarın gece görüşmek dileğiyle
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Uykusuzluk sağlığı bozar, site sağlığından önemli değil, kendine dikkat et yahu. Görüşmek üzere..
 

Berlin Boleyn

    Konu Sahibi
haklısın

bu sefer gittim
 

Praetor

Emekli Yönetici
Sen uyma Hasan'a Berlin, seni de kendine benzetecek
Düşüncesinize Berlin'i elinde saz, bağdaş kurmuş uzun uzun türkü okuyor


Meet Me Halfway!..

Can you meet me halfway? Right At The Borderline!
That's Where I Gonna Wait For You!
I'll be Looking Out Night And Day!..
Took My Heart To The Limit And This Is Where I Stay!..

Popüler Yabancı Pop dinle sen!..
Kaptır müziğe kendini!.. Sallanırken o rakıyı dökersin, kurtulursun böylece

Hem rakı da neymiş, ben sana bir kokteyl hazırlayayım.
Bloody Marry? Vodkası az mı olsun çok mu?
Ya da tekila ile yapalım ha? Bloody Maria?..
Ondan sonra değil derdini aynaya baksan kendini bile hatırlayamazsın



(İtinayla ahlak bozulur )
 

Berlin Boleyn

    Konu Sahibi
şimdi düşündümde sahiden hiç yakışmaz bana yahu aşık veysel pozizyonu.


Hem rakı da neymiş, ben sana bir kokteyl hazırlayayım.
Bloody Marry? Vodkası az mı olsun çok mu?
Ya da tekila koyalım? Bloody Maria yapalım?..
Ondan sonra değil derdini aynaya baksan kendini bile hatırlayamazsın



(İtinayla ahlak bozulur )



bloody mary mi ağzımın suyu aktı.votkası az olsun tercihimdir.
tekila sevmiyorum,rakıda mezesiz çekilmiyor.
ama rakı içeceksen saz söz şart
neyse oda dert değil hasan gelir çalar bize aşık veyselden uzun ince bir yoldayım diye
sonra türk sanat müziğine inceden bir geçiş ''dönülmez akşamın ufkundayım''

1 duble 2 duble derken şişenin dibini görürüz,sonra biriniz beni eve taşırsınız

dersenki daha cool takılalım bloody,absoult,bacardi'de bana uyar ama bacardi'nin içinde toniği bol severim bide olmamış limon dilimleri birazda esmer şeker içmede yanında yat.(ona bişey deniyordu ama unuttum)

kafayı çekmek isteyene herşey mübah

 

ChavRash

Emekli Yönetici



Arif olan anlar Ata'cım!..

Bağdaş kurup saz çalmak da ne var ula? Sen beni yurdun, fakültenin bahçesinde bağdaş kurmuş halde saz çalarken gör!.. ( daha doğrusu yanımdakilerle, pencereden düşecek olanları gör.. ) Hiç olmadı 'acem kızı'nı sor Ozan'a. Hala kulaklarındaymış o sazın tınısı..

Müziğe kaptırıp rakıyı dökmek olmaz hem! Dinleyeceksin 'beni derde salan gelsin' i , ardına bir 'ahooğğ ahooğğ' çekip, rakıyı fondip yapacaksın.
Ondan sonra aynaya bir daha bakacaksın.



Beni Derde Salan Gelsin ..

Açma yaram derin derin
Dermanını bilen gelsin
Başka tabipler istemem
Beni derde salan gelsin

Ömür bir nefes arası
Sizede gelir sırası
Bu yara gönül yarası
Beni derde salan gelsin

Bilen gelsin bilen gelsin
Dermenını bilen gelsin
Başka tabipler istemem
Beni derde salan gelsin

 

EroL

Emekli Yönetici
bu taraflardan alkol kokusu alıyorum. Yere mi Döküldü?
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Ata dökmüştür Ata.
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Bu konuda ayık adam yok mu yahu bu ne herkes çekmiş kafayı
 

Berlin Boleyn

    Konu Sahibi

ata şaunda meşgul beraber kafa çekiyoz şşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş.....
 

EroL

Emekli Yönetici
evet içimi döküyorum. bugün ablamlarda takılim dedim 5 yaşındaki yegenim yanımda oturuyo şuan antep fıstigı badem karışımı çerezimde anteplerı götürüyo benim daha cephane dolu. ama bu hızla çerezi bitirecek
şimdi ben çocuğa yürü lan içeri mi diyim
ye yavrum yarasın mı diyim
bu bi çelişkimidir
 

Berlin Boleyn

    Konu Sahibi
erol avucuna ver bir avuç çerez içeri yolla bence

sence bende içkimi sarımsaklasamdamı içsem sarımsaklamasamdamı içsem

ne diyrsunuz
 

EroL

Emekli Yönetici
bence onu bekletmeden götür yegenimi hava soguk hadi içeri git sigara dumanı var hem burda diye yolladım icerı
 

Berlin Boleyn

    Konu Sahibi


afiyet olsun bro
 

EroL

Emekli Yönetici
bro ne ya
 

Berlin Boleyn

    Konu Sahibi
biraderin kısaltılmışı
 

EroL

Emekli Yönetici
bayram tatili bitiyo ben nabacam arkadaşlar nası dayanacam alıştım tekrardan nası dönecem kafayı yicem . böyle biri gelsin beni dövsün istiyom
 

Berlin Boleyn

    Konu Sahibi
yapma be erolum

aile gibisi yok ama sivastada mutlu olacağın şeyler vardır.
bende sıkıntılıyım bu aralar kafam çok karışık.
 

EroL

Emekli Yönetici
sivasta beni mutlu eden tek şey camdan bakınca görünen bembeyaz kar. ben neden bu işkenceyi çekiyorum diye soruyom bazen. yok. illa verecem ılacı beyne yoksa olmuyo gerçekten çekilmiyo. bunun suçlusu benmıyim şimdi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...