Dağlanıyorum anne!

-efşan

Üye
    Konu Sahibi
Dağlanıyorum anne!
Düşlerim değerini kaybediyor yavaş yavaş,
Hodbinlere meze oluyorum anne !
Bayram dediler, sevinç vurdu.
Hissedemedim varlığını,
Kederlerde neşe buluyorum anne !
Her gördüğüme seni soruyorum,
Rüyalarda seni arıyorum anne !

Canım yandı anne,
Canım yanıyor anne !
Ellerim kanıyor,
Gözlerim görmüyor,
Günler geçiyor
Umutlarım tükeniyor anne !
Bir boşlukta evladın,
Çıkmazlardayım, yollarım açılmıyor anne !
Tükenmekteyim, bitmekteyim.
Bilemiyorum ne hâllerdeyim, neredeyim ?
Ummak istiyorum;
''Hâla kollarındayım ''
Bilmiyor musun, kurtlar sofrasındayım.
Sineme kor işliyorlar anne !

Kanatlarım alevlere teslim,
Hayallerim bataklıkta mahkum,
En çocuksu duygularım ıslah evinde.
Sokaklarda gözlerim puslu puslu,
Bir kaç duman bulutunda yitiriliyorum anne !
Sen dahi unuttun ya evladını
Varlığıma aykırı her bir kehanet,
Yağmurlarca dağıtılıyorum anne,
Hunharca kederleniyorum,
Hunharca dağlanıyorum anne !
...​
 

-efşan

Üye
    Konu Sahibi
Sağ olasın Kardeşim.
 

Haydar

Emekli Yönetici
eline yüreğine sağlık...
 
Tepkiler: -efşan

-efşan

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler.
 
Yüreğine sağlık kardeşim
 
Tepkiler: -efşan

-efşan

Üye
    Konu Sahibi
Eyvallah Abi'm.
 
Tepkiler: OttomaN TigeR

Benzer Konular