d900i turkcell msn %100

    Konu Sahibi
d900i turkcell msn %100
ewet Turkcelliler için :
TARAYICI-PROFİL AYARLARI-PROFİL 1-

PROFİL ADI:CEPTEN INTERNET
ANA SAYFA:wap.turkcell-im.com.tr
TAŞIYICI:GPRS
Proxy evrede
Şmdi geldik GPRS AYARLARINA GİRİN ORAYA:
Proxy IP: 212.252.234.168
PROXY BAĞLANTI NOKTASI:8080
APN:wap
OTURUM KİMLİĞİ:gprs
Şifre:1234
deyip kaydedin
şimdi : wap.ceptemsn.com adlı siteden turkcelliler msni indirebilir

BUNU indirdikten sonra diğer ayarlar var şimdi :
1. Ana Menü > Uygulamalar > Java Dünyası dizinine girerek CepteMSN uygulamasının üzerine gelin ve "Sçnklr" menüsünden "Şebeke ayarları"nı seçin.

2. APN (Erişim noktası) seçeneğine internet turkcell yazın. :internetturkcell yani

3. Oturum kimliği ve Şifre kısımlarını boş bırakın

4. Proxy seçeneğini Devre dışı olarak ayarlayın.

5. Yaptığınız ayarları kaydedin

Şimdi herşey oldu tek http sorunu kaldı bunu çözmek için:

Uygulamalar-Java Dünyası-Ceptemsn: Üstüne gelip seçenekler diyoruz Şebeke ayarlarına giriyoruz:

APN: internet (tamamı küçük)
Diğerlerini boş bırakıyoruz

PROXYevre Dışı

Yapıp kaydediyoruz.. ve işlem tamam MSNİN saati yok yani girince sadece 1 kontör yiyor haadi iyi yazışmalar
 
Tepkiler: mtevfikdag ve murat2100

aranan

Üye
saol kardeş

--------------- Ekleme ---------------

ayarları yaptım ama oturum açılmıyor
 

AKATLI

Üye
paylaşım için saol
 
bende indirdim dediklerini yaptım ama bağlanıyor diyo sonra bağlantısı diyo tekrar denedim olmadı ve girmediğim halde kontörüm gitti
 

blue_92

Üye
bağlantı hatası dio napçazz acil lütfenn söylenenlerin hepsini yaptım
 

enzoo

Üye
ya kardes ben butun ayarları yapıyorum ama kayıt olmak için sms göndermeniz gerekiyor diyo onuda yapıyorum ama sonra sms gönderme basarısız oldu diyo bi yardım edebilir misin
 

eyuporal

Üye
senn ben ta ****. yaa 20 kontörüm gittti yalan arkadaşlar yapmayın...
 
hani 1 kontor giddiyodu 4 kontor gidiyo girince ip.. a...ko...ben snn o.......................... an.........a.............ko..........