Telefon Tavsiyesi D500 Mü, 7610 Mu?

d500 mü, 7610 mu?


  • Kullanılan toplam oy
    18
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
D500 Mü, 7610 Mu?
arkadaşlar şu an 6600 kullanıyorum ve bıktım telimi deişitirmek istiorum ikisi arasında kaldım 7610 u biliyoruz ama d500ün özelliklerini fazla bilmiyorum mesela teme destreği var mı kamera modunda kontras ayarı yapılıomu bide kamerası pürüzlü çekio die bişi duydum d500 hakkında ne kadar doğru lütfen aklınıza gelen d500 hakkındaki ince ayrıntıları 7610dan farklılıklarını artılarını eksilerini paylaşalım

şimdiden teşekkürler.........
 
bence d500 kalıtelı ve guzel bı tel ayrıca ergonomık!
 

madmann

Üye
7610 da da çok manyak karizma var bence
 

free

Üye
samsung x700 çıktı..............500ytl
256krenk-176x220 piksel ekran
1.3mp kamera
fm radyo
mp3 çalar
hafıza kartı takılabilir
450-7.5 saat pil ömrü
bt ile çıktı alma


fikir olması açısından yazdım
 

kikaksk

Üye
bence d500 güsel telefondur...
 
katılıyorum 7610 eskidi artı gereksiz yere pahalı 6630 la aynı fiyat neredeyse üstelik daa yawas!
 
    Konu Sahibi
beyler yorumlarınız için saolunda bu kamera olayı nası yane prüslü mğü çekio?

free kardeşim x700 de baktım özellik süper ama ben sürgülü olarak daha çok istiom yinede çok saol...
 
x700 de guzel soyle guzel;hafıza katı destegı war ama tasarım olarak kotu bence!!!90 mb hafıza yeter dersen d500 al yoksa x700 al!
 
    Konu Sahibi
bende d500 de kararlı gibiyimde beni düşündüren symbiandan nası vazgeççegim bi de ve en büyük sorun KAMERA HAKKINDA SÖYLENTİLER

LÜTFEEEN D 500 LE ÇEKİLMİŞ Bİ KAÇ RESİM EKLEİN HERKES BOZUK ÇEKİO DİO KULLANAN ARKADAŞIMDA YOK



LÜTFEN BEYLER D500 KAMERASI HAKKINDA YORUM VE MÜMKÜNSE D500 LE ÇEKİLMİŞ RESİM....
 
    Konu Sahibi
bide tema desteği ve jar ve jad formatlarını açıp açmadığını sormayı unutmuşum
 
baba arkadasımda war gayet guzel cekıyo !!!6630 dan ıyı cekıyo hıc bır problem yok sen al boswer!!!
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
buradan d500 fotolarına ulaşabilirsin..
 
tabiki d500 tasarımı ve kullanımı mukemmel ama sybn olsun diosanız 7610 tabiki
 
    Konu Sahibi
tema var mı peki ? en merak ettiğim bu babalar
jar ve jad formatı açıo mu gerçi yarın alacam ama yinede öğreneyim istiom
 
bence 7610 alma çok gereksiz yere pahalı hatta biraz önce vatan bilgisayardan baktım 7610 313€+KDV, 6630 308€+KDV ydi şok oldum adamlar şaşırmış yaa hatta 6681 6680den pahalıydı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...