D-pad 3 e rom atabilirmiyim arkadaşlar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
D-pad 3 e rom atabilirmiyim arkadaşlar
Bilen arkadaşlar ulaşırsanız sevinirim
 

MaxiHan

Üye
atabilirsin ama rom bulabilir misin bilmem
 
Tepkiler: ozican47

ozican47

Üye
dpad markasının sitesi olsa bulabilirim ama sitesi yok ne yapacam bilmiyorum cevap için teşekkürler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...