Alo_Azrail
Üye
DoğrudurYarın yarım gün diyorlar doğrumu
Neden herkez bence senin gibi düşünmüyor tatil sonuçtagereksiz bir tatil
Dikili bergama kınık gerisini bilmiyorum üstte oturuyoruz biz
Kesin değil !Okullar için yani liseler için kesin yarım gün yani
Allah kolaylık versin kardeşimoh be tatil, aman ya kafamız allak bullak oldu. 4 kasımda sınav başladık 1.swınavlkar bitti ertesi hafta 2.sınnavlar başladı hala devam ediyor 15 gün tatile kadar devam etcek heralde
saolAllah kolaylık versin kardeşim
Sizi bilmem de bana tatilyarın tatil olmaz diye düşünüyorum.
Aynen. Bi dersin muafiyet sınavından geçtim. O yüzden bana Cuma günleri okul yok ya her Cuma tatil oluyor artık.benim cuma okul yok zaten
Ohh ne güzel kardeşimAynen. Bi dersin muafiyet sınavından geçtim. O yüzden bana Cuma günleri okul yok ya her Cuma tatil oluyor artık.
Kesin demi tv ye de inanmıyorum artıkyarın yarım gün haberşiniz olsun. tv de gördüm
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?