Cube Multimedia Cubix MP3 Player v3.00 S60

BOZKURT

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Cube Multimedia Cubix MP3 Player v3.00 S60
Cube Multimedia Cubix MP3 Player v3.00 S60

bence en iyi mp3playerlardan biri...belki de en iyisi...Bu program FULL'dur..



Başlıca Özellikleri...

* İki ful fonksiyon: Grafikler ve Metin!
* 3D visualizations! <<< çok güzel bi özellik mutlaka deneyin dikkat teli biraz kasar ama..
* Programla birlikte gelen 4 müthiş skin!
* MP3 playback kalitesi: even 44khz, 16-bit, stereo
* equalizer: 10-band and grafiksel!
* arama geldiğinde durma ve tekrar kaldığı yerden devam ettirebilme, Arama geldiğinde otomatik durdurma
* Şarkı ismini, track numarasını, dosya hakkındaki bilgiyi vs. gösterir!
* Tamamen özelleştirilebilinir equalizer!
* Font'un rengini değiştirebilme!
* tekrar/ rasgele fonksiyonları: şarkı / çalma listesi!
* ve daha fazlası!

* 3D visualizations devre dışı bırakabilme: bu son sürümünde ise 3D visualizations özelliğini kapatabilme bulunmakta..böylece telefonun batarya ömrü daha fazla sürmektedir... !

3D visualizations olduğundan telefonu kasar benim tercihim 6630/6680/6681'de kullanılmasıdır aksi halde teli kasar

ama yinede tel'de deneyebilirsiniz..bence müthiş bi program...
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: efsndrftc

ayip

Üye
teşekkürler elinize sağlık
 

hayallet

Üye
çok güzel sğl.
birde şu dj arma & dj barış disko varsa gönderirmisin
 

lyrex

Üye
ben indirdim kurdum ve memnun degilim!
sahsen sarkilari acinca ilk 1saniyede kaliyo durmadan bir sakrinin 1.saniyesini dinletiyo....
 

taha

Üye
grafikler güzel de ses düzeyi az emeğine sağlık
 
nokia nasıl format atılıyo tel hfızasına
 

temha22

Üye
selam benim nokıa e50 telefonuma ait program vamı saygılar
 

cemoo

Üye
tesekkurler süper program n:
 
tesekkurler eline saglik guzel program