Cs 1.6 oynayanlar baksın.

    Konu Sahibi
Cs 1.6 oynayanlar baksın.
Beyler bana bu oyun için adam akıllı bot yaması lazım. oynayan botlar değil(Mesela Filistinde demir kapıya takılan botlar )

Sonra türkçe dil yaması


Son olarak bi kaç şifre lazım

Ben bunları yazıyorum

sv_aim 1
gl_sp... 0
Cl_bobcycle 0
-speed
+graph
cl_backspeed 999
Cl_sidespeed 999
Cl_upspeed 999
Cl_forwardspeed 999
impulse 101
İmpulse 102
Sv_cheats 1

 
sifre degil ama cfg ile oynamani gelistirebilirsin sifre ile oyunun tadi cikmaz mert efendi cs 1.6 non steam var bende turkce diye biliyorum
 
tamam telefonun internetini bilgisayarina aktar sonra da netten indir
 

Oğuzhan

Üye
Cfgnin neredeyse hicbir yarari olmuyor zaten online oynamayacagin icin cok gerekli degil onemli olan cfgsiz profesyonel olmak mesela eger ak47 sekiyorsa sekmesini onlemek degil de ona gore ates etmeyi ogrenmek gerek
 
    Konu Sahibi
ak47 güçlü ama sekiyor be kanki 4-6 akar
 

Oğuzhan

Üye
Valla ben cfgsiz oynadim hep ak47 sevdigim silahlardan eger sen ak47yi duzgunce kullandin mi dersen hayir simdi oynasam ates ederken bir sure sonra yukarilara ates etmeye baslarim Sana bir tavsiye Mert kafaya hedf al oyle oyle uzmanlasirsin asagilara vucuduna ates etmemeye calis
 
    Konu Sahibi
o kadar da değil Point Blank,Mars, hatta Cross Fire oynamış adama bu kadar da ezilmez

Oğuz numaranı ver la rehber silindi
 

-Emre

Üye
Elimde kendi yapımım manyak cfg var. Henüz bi yerde paylasmadim. Ama buna ise yaramıyor diyen oyundan cakmiyodur =D
 

-Emre

Üye


Yaz Sicak sohbetler icin 0554 6xx xx xx


Ara beni canimssss....


- - - Eklendi - - -



Her zaman da boyle derler
Onlar öyle der. Ben onlardan değilim. Saçma sapan cfgler var nette ben bunun için bütün yaz ugrastim.

- - - Eklendi - - -



Yaz Sicak sohbetler icin 0554 6xx xx xx


Ara beni canimssss....


- - - Eklendi - - -



Her zaman da boyle derler
Onlar öyle der. Ben onlardan değilim. Saçma sapan cfgler var nette ben bunun için bütün yaz ugrastim.