Crazy Taxi ( 2D ve 3D )

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Crazy Taxi ( 2D ve 3D )
Crazy Taxi , 2D ve 3D şeklinde ..

Sony Ericsson 2D Ekran Çözünürlükleri ;
- 128*160
- 176*220
- 240*320

Sony Ericsson 3D Ekran Çözünürlükleri ;
- 176*220
- 240*320

Nokıa için ;
- 128x160
- 208x208
- 240x320
- 240x320
- 176x208

İndirmek İçin ;

S.E 2D >>
S.E 3D >>
Nokıa >>
 
    Konu Sahibi
Ben Teşekkür Ederim...
 

e1b1

Üye
ben oynuyom
 

kinng

Üye
teşekkürler eline saglık
 

Haydar

Emekli Yönetici
Teşekkürler eline sağlık
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...