Cover Toggle Pack by najanaja

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
Cover Toggle Pack by najanaja
Bakalım bunları beğenecek misiniz bence o kadar da fane olmadı Kullanabilmeniz için telefonda joshlog mod uygulanmış olmalı zip içerisinden çıkan klasörü E'ye atıp tele restart çekin. Güle güle kullanın...



İçerik :

aifmtxplugin
bluetoothwidgeticons
cellulartoggleicons
dlnahswidgetrsc
mobiledatatracker
networkwidgeticons
nfcapplication
offlinewidget
silentwidget
wlanwidgeticons




 

Ekli dosyalar

Tepkiler: jatvalca, yutkun, CouTFeeL ve 4 diğerleri
eline sağlık dostum paylaşım için
 
Tepkiler: najanaja

asigsasi

Üye
ellerine sağlık dostum güzel olmuş birde kırmızısı olsaydı
 
Tepkiler: najanaja

CouTFeeL

Üye
abi yaptın sen ya süper olmuşlar çok güzel duruyor
 
Tepkiler: najanaja
ellerine sağlık
 
Tepkiler: najanaja

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
eline sağlık dostum paylaşım için

Rica ederim kardeşim.


- - - Eklendi - - -

ellerine sağlık dostum güzel olmuş birde kırmızısı olsaydı

walla biliyonuz fazla zamanım olmuyo pc başında o yüzden fazla çeşitle uğraşamıyom yani benden budur rica ederim.


- - - Eklendi - - -

abi yaptın sen ya süper olmuşlar çok güzel duruyor

Beğenmene sewindim kardeşim en çok isim bulmakta zorlanıyom ilk bakışta bana albüm cover ı hatırlattı ikon bende cover dedim gari adını bu arada sanırım ilk defa harf hatası yapmışım fena olmadı diceme fane olmadı demişim bi onun için düzenlemicem ama konuyu ben çok takarım imla hatalarını yaa bi, cümle okurken hep gözüme batar o hatalar konuyu açtım bi baktım direkt gözüme battı fane kelimesi


- - - Eklendi - - -

ellerine sağlık

rica ederim
 

sLeepLe

Üye
eline sağlık kardeşim mavi rengi güzel olmuş beğendim ekranda çok güzel duruyo
 
Tepkiler: najanaja

yutkun

Üye
Eline saglik teşekkürler
 
Tepkiler: najanaja

jatvalca

Üye
uzun bir ayrılıktan sonra tekrar burdayım kardeşim
 
Tepkiler: asigsasi ve najanaja

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
Eline saglik teşekkürler

rica ederim.


- - - Eklendi - - -

uzun bir ayrılıktan sonra tekrar burdayım kardeşim

waaay sen bizleri hatırlarmıydın aldın HTC yi kayıplara karıştın nasıl gidiyo android bölümünü beğendin mi bari açıkçası ben pek beğenmedim orda fazla takılmıyom zaten illa ki bişey lazım olursa alıp kaçıyom bence şu forumda en aktif ve en çok yardımlaşma olan bölüm s3 bölümü
 
Tepkiler: asigsasi ve jatvalca

jatvalca

Üye
yok kardeşim androidle felan alakası yok pc bozuldu sonra fıtık ameliyatı oldum hepsi üst üste gelince işte böyle bir ayrılık oldu yakın yakın 10-15 gün sonra yinw burdayım meraklanmayın
 
Tepkiler: najanaja ve asigsasi

CABBAR

Üye
Abim Teşekkürler
 
Tepkiler: najanaja

asigsasi

Üye
yok kardeşim androidle felan alakası yok pc bozuldu sonra fıtık ameliyatı oldum hepsi üst üste gelince işte böyle bir ayrılık oldu yakın yakın 10-15 gün sonra yinw burdayım meraklanmayın

geçmiş olsun dostum en kısa sürede aktifligin daim olması dileğiyle
 
Tepkiler: jatvalca

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
yok kardeşim androidle felan alakası yok pc bozuldu sonra fıtık ameliyatı oldum hepsi üst üste gelince işte böyle bir ayrılık oldu yakın yakın 10-15 gün sonra yinw burdayım meraklanmayın

geçmiş olsun kardeşim. bende sistemden dolayı diosun sandıydım hoş android te olsanda s3 te takılıyodun zaten. Paylaşımlarda bulunuyodun. Çabuk toparlan paylaşımlarını bekliyoz Bu arada PC ne de geçmiş olsun


- - - Eklendi - - -

Abim Teşekkürler

Rica ederim gardaşım
 
Tepkiler: jatvalca

jatvalca

Üye


geçmiş olsun dostum en kısa sürede aktifligin daim olması dileğiyle

az kaldı biraz daha sabırdan sonra yine buralarda olacağım dostum teşekkürler

- - - Eklendi - - -

 
Tepkiler: najanaja

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
 
Tepkiler: jatvalca
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...