najanaja
Üye
-
Konu Sahibi
-
eline sağlık dostum paylaşım için
ellerine sağlık dostum güzel olmuş birde kırmızısı olsaydı
abi yaptın sen ya süper olmuşlar çok güzel duruyor
ellerine sağlık
eline sağlık kardeşim mavi rengi güzel olmuş beğendimekranda çok güzel duruyo
Teşekkürler
Eline saglik teşekkürler
uzun bir ayrılıktan sonra tekrar burdayım kardeşim
yok kardeşim androidle felan alakası yok pc bozuldu sonra fıtık ameliyatı oldum hepsi üst üste gelince işte böyle bir ayrılık oldu yakın yakın 10-15 gün sonra yinw burdayım meraklanmayın
yok kardeşim androidle felan alakası yok pc bozuldu sonra fıtık ameliyatı oldum hepsi üst üste gelince işte böyle bir ayrılık oldu yakın yakın 10-15 gün sonra yinw burdayım meraklanmayın
Abim Teşekkürler
geçmiş olsun dostum en kısa sürede aktifligin daim olması dileğiyle
geçmiş olsun kardeşim. bende sistemden dolayı diosun sandıydımhoş android te olsanda s3 te takılıyodun zaten. Paylaşımlarda bulunuyodun. Çabuk toparlan paylaşımlarını bekliyoz Bu arada PC ne de geçmiş olsun
- - - Eklendi - - -
benim için farketmiyo ya ama gerçekten s3 çok farklı bir yer nokia nasıl bole bir topluluğu dağıtır anlamam
pc içinde sağolasın yeni sistem alıyorum ay başında geliyo
az kaldı biraz daha sabırdan sonra yine buralarda olacağım dostum teşekkürler
- - - Eklendi - - -
geçmiş olsun kardeşim. bende sistemden dolayı diosun sandıydımhoş android te olsanda s3 te takılıyodun zaten. Paylaşımlarda bulunuyodun. Çabuk toparlan paylaşımlarını bekliyoz Bu arada PC ne de geçmiş olsun
- - - Eklendi - - -
benim için farketmiyo ya ama gerçekten s3 çok farklı bir yer nokia nasıl bole bir topluluğu dağıtır anlamam
pc içinde sağolasın yeni sistem alıyorum ay başında geliyo
Aynen s3 başka açıkçası ben s3 bölümünün en aktif bölüm olduğunu düşünüyorum bu forumda
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?