Core Player 1.3.0

eren6523

Üye
ben serifikaladığım halde yükleyemedim güvenli falan filan bişi yazıyordu tam okuyamadım kaçırdım
 

anl_tr

Emekli Yönetici
saol deniycem 1,25den farkı ne acaba
 

nih@ttr

Üye
    Konu Sahibi
saol deniycem 1,25den farkı ne acaba

Version 1.3.0 build 6213 (20081208):
- FIX: YouTube playback (Youtube izleme sorunu giderildi.)
- FIX: ISO8601 'zulu' (Z) dates
- FIX: ogg Speex and Theora detection (ogg Speex ve Theora tespit etme sorunu düzeltildi.)
- FIX: AVI parsing fixes (Avi analizi düzeltildi.)
- FIX: Anamorphic aspect ratio in AVI (Anamorphic - 2.35:1 ekran görünümü sorunu düzeltildi.)
- FIX: Probe for UDP streams (UDP yayını çalışması)
- FIX: ID3v2.4 size parsing (ID3v2.4 dosya boyutu incelemesi sorunu giderildi.)
- FIX: Aspect setting with prerotated portrait videos (Dikey videolara otomatik yatay izleme özelliği sorunu giderildi.)
- FIX: Misc. FLV issues (Bazı flv hataları giderildi.)
- FIX: PalmOS: Memory usage (PalmOS: Ram kullanım sorunu giderildi.)
- FIX: OS X: Keyboad shortcuts (Kısayollar sorunu giderildi.)
- ADD: More YouTube stream options (from 50 kbps to 2 Mbps) (50kbpsden 2mbpsye kadar youtube yayın alma özelliği)
- ADD: Basic HTTP proxy support (Basit HTTP proxy desteği)
- ADD: Basic HTTP authentication (Basit HTTP giriş yapabilme desteği)
- ADD: Improved file caching (Gelişmiş dosya bellekleme)
- ADD: Support EntryRef in ASX playlists (Asx playlist dosyalarında entryRef desteği)
- ADD: Low delay streaming option (Hafif gecikmeli yayın alma desteği)
- ADD: Better support for embedded cover art (Gömülü kapak resimleri için daha iyi destek)
- ADD: Merge the list of artist into album artists (İlk ayarda Açık)
- ADD: Reload network files on startup option (İlk ayarda Açık Kapalı)
- ADD: Desktop: Always on top option (Masaüstü: Daime en üstte seçeneği)
- CHG: CoreUI speed optimizations & fixes (CoreUI hız optimizasyonları & düzeltmeler)
- CHG: XML parsing speed (Xml inceleme hızı)
- CHG: Prefer UDP streaming for RTSP by default (İlk ayarda RTSP protokolü için UDP yayını tercih edildi.)
 

ziya68

Üye
eyvallah sorunsuz yükledim n95 8gb
 

yelena

Üye
N95 de sorunsuz çalıştı, teşekkürler
 

aswerth

Üye
ya bende bu flv eri falan acmıyor.desteklemiyor diyor.smart movie 4.0 ıda yukledim ama onda da "No codec for video format FMP4"...yardımcı olabilecek var mı???
 

nih@ttr

Üye
    Konu Sahibi
ya bende bu flv eri falan acmıyor.desteklemiyor diyor.smart movie 4.0 ıda yukledim ama onda da "No codec for video format FMP4"...yardımcı olabilecek var mı???
Flv dosyasını nerden indirdin?
 

Node

Üye
Paylaşım için teşekkürler
 
youtube izleyen var mı ya bi turlu acamıom

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşım youtube sorunu?
 
3 gündür olumlu yada olumsuz bi cvp bile vermiyorsunuz konuyu açıp bırakıyorsunuz...bi işi yapacaksdanız tam yapın lütfen...weya en azından bilmiyorum yazın ya çok mu zor...
 

nih@ttr

Üye
    Konu Sahibi
Youtube açmayabilir. Ben de deniyorum. İlk günler giriyordu.
 

asfa

Üye
teşekkürler kardeş güzel paylaşım
 
arkadaşlar bu codec playerim n95 te nereye atacağız veya nasıl kuracağız lütfen yardım
 
saol tşkler güzel paylasım inş olur
 
arkadaşım güvenli olmayan kullanıcıdan olınan korumalı program diyo ne yapmam lazım yardımcı olabilirmisiniz lütfen
 

evılday

Üye
kardes elıne saglık fakat yukleme yapıyor gıbı olup tam bıtecegı sırada yuklenemıyor dıyor...sebebını bulabılırsen cok sevınırım...n95 te denedım..