arkadaşlar lütfen biri şu yükledikten sonraki dil problemi hakkında bir çözüm söylesin
sadece ben miyim kare kare karakterler gören? ya da en azından bu tür sorun yaşayan arkadaşlara dil değiştirmek için menünün neresine girmemiz gerekiyor resimli olarak paylaşılırsa, biz karakterleri göremediğimiz için en azından resme bakarak dili değiştirebiliriz
bu arada şuan farkettim birkaç arkadaş daha var bu sorunu yaşayan, yardımcı olmanızı umuyoruz bize. program açıldığında anlaşılan tek yazı coreplayer logosu, gerisi ufak kareler şeklinde tüm karakterlerin..yani desteklenmeyip grafik olarak gösterilen dillerden biri seçili olarak gelmiş gibi, umarım anlatabilmişimdir
menüye girip tıkladım birçok şeyi belki denem yanılma yöntemiyle başka bir dil tuttururum diye ama olmadı tabi.
Not: Telefon modelim Nokia 6630 ve en son firmware yüklüdür.