communication nedir? ag kurma

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
communication nedir? ag kurma
slm arkadaslar communication programi ne ise yariyor bilen kullanan varmi ayrica belle de ag kurabiliyormuyuz nasil
 
ben annada kullanmistim e postaula alakaliydi yanlis hatirlamiyorsam
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...