color day tema

elmyra

Üye
normalde konu hortlatanlara kızarım ama tlf na format atttım ve tekrar arayıp yükledim bu temayı her kullandıkca Ahmet abi sana yürekten teşekkür ediyorum
 

a21a

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
normalde konu hortlatanlara kızarım ama tlf na format atttım ve tekrar arayıp yükledim bu temayı her kullandıkca Ahmet abi sana yürekten teşekkür ediyorum

bu konunun hortlamasında bir sakınca yok.. ana sayfada görünürse daha fazla gören olur..güle güle kullan temayı..
 

NobLe

Üye
süper çalışma olmuş teşekkrüler abi
 

mami24

Üye
şok kalitede valla süpersin calısmalarının devamını dilerim
 
insanın içini açıyor teşekkürler usta
 
Sağol dostum eline sağlık emeğine saygı