Cok yslnizim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

phasan

Üye
    Konu Sahibi
Cok yslnizim
Of sıkıldıim yalnizliktan
 

Metin MF

Üye
yav boş ver iPhone'un var şükür et, benim arkadaşım var da noluyo
 

doctorrr

Üye


hacı 603 le hiçbişey yapamıyom napim şu bootloader kilidi bi kırılsa da yüklesek androidi versek coşkuyu

bu mesajımı görürsem söylerim makamına ilet öyle bişey olmayacak olsa bile olmayacak
 

Metin MF

Üye
e o zaman n9'a nasıl yükleniyor? eğer n9'a yüklenebiliyorsa bootloader kilidi kırılırsa symbian'a da yüklenir. sadece ortaya ekran çözünürlüğü, gpu gibi sorunlar çıkabilir

neyse o kadar da hayal kurmayayım, ben yatıyorum iyi geceler
 

iyavuzoz

Üye
iyi geceler metin

- - - Eklendi - - -

iyi geceler metin


- - - Eklendi - - -

neden 2 kez yazdı


- - - Eklendi - - -

!?!??!?!?!?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...