Çok sevdiğim bir söz...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Metin MF

Üye
    Konu Sahibi
Çok sevdiğim bir söz...
Türk'üm dedim hadi lan faşist
dediler
Kürt'üm dedim hadi lan bölücü
dediler.
Laz'ım dedim hadi lan devşirme Rum
dediler.
Çerkez'im dedim hain Ethem'in
torunları dediler.
Alevi'yim dedim dinsiz kızılbaşlar
dediler.
Ezidi'yim dedim Yezid'in pis soyu
dediler.
Arap'ım dedim pis yobazlar dediler.
Ben dedikçe onlar da bir şeyler dedi.
İnsanım diyecektim ama.
İnsanlığa ait her şeyi yok ettiler!
(Kazım Koyuncu)
 
Tepkiler: Kingmortall

ismail

Üye

Mükemmel bi sözmüş

Kazım hocamı saygıyla anıyorum
 
Gerçekten çok güzel bi sözmüş
 
Volkan konakta onun şarkılarını yorumlar ama güzel oluyor genelde.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...