cok guzel espirıler

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

enginzz

Üye
    Konu Sahibi
cok guzel espirıler
bizim cok güzel bir biyoloji hocamız vardı lise 2de...ama biraz saftı ve aramız da bozuktu kendisiyle..birgün girdi sınıfa aniden;;;;

hoca:"şimdi önünüzdeki herşeyi kaldırın test yapcam size"
BEN:"hocam siz sölemeseniz bile kendiliginden kalkıo zaten"



şimdi biz biyoloji dersindeyiz konu kan grupları.hoca anlatıyo işte AB hepsinden alır kendi grubuna verir.0 her gruba verir sadece kendi grubundan alır böööyle anlatıyo işte.neyse önümde oturan kızda dedi hocam ben 0 grubundanım herkese veriyorum dimi dedi hoca evet dedi bende arkasından BELLİ dedim sınf gülmekten yarıldı kızda döndü kötü kötü bakıyo bana






----------Eklendi @ 12:17:15 ---------- Yazıldı @ 12:15:08 ----------

Bu bizim arkadaş bir zaman kuş almış bir yerden.Poşete koymuş deli.Tam eve gidecek,yolda babasını görmüş.O da eve gidiyormuş."Baba sen bunu al götür eve" demiş.Babası da eve gelince annesine pazardan getirdiği poşetleri vermiş,yanında da bizim arkadaşınkini.Ne bilsin annesi hepsini buzdolabına koymuş.Neyse bizim deli arkadaş eve gelmiş,babasına poşeti sorunca "buzdolabında" demiş babası.Hemen kuşu poşetten çıkarmış ama hayvan kaskatı kesilmiş.Babası benzin damlatmış ağzına biraz.Kuş 2 dakika sonra havalanmış ama pencereye varmadan küt diye yere yapışmış.
 
biz ilkokulda bilgisayar dersindeyiz. Bilgisayar hocası hüseyin hoca ve biz onu hiç sevmeyiz. Macera böyle başladı.
Hoca bize nasıl word'de yazı yayılacağını öğretirken bahçeden bi çığlık geldi. Meğer çocuğun biri yere yapışmış kafa yarılmış. Hüseyin hoca hemen çocuğu arabasına bindirdi götürdü. Bilgisayar odası bize kaldı. Biz de açtık p*rno videoyu projeksiyon ile yansıttık duvara. Kızlar çığlık atıyo biz çekiyoz.
Neyse diğer hocalar da hastaneye gidince okul tümden bize kaldı. Biz de geldik müdürün arabasına çektik boşaldık falan pis oldu araba. Sonra habip diye biri vardı geldi arabanın üstüne çıktı herkesin ortasında arabanın üstüne s*çtı. o günden sonra bilgisayar odası kapalı tutuldu müdür de bi daha arabayla gelmedi.
 

enginzz

Üye
    Konu Sahibi
koptum ya
 
Tepkiler: pelın_

pelın_

haha ıyıymıs ama sımdı ögretmenlerede yuklenmeyın bukadr yazık bızee :ÇD tabı bukadar saf da bulnmazz komıkk
 

enginzz

Üye
    Konu Sahibi
2 acı biber evlenirse ne olur?????
acıların cocuğu olur))


Temel Fadimeye demis ki:"Fadime bu aksam bize gel,kimse yok".

Aksam olmus Fadime gitmis kapiyi calmis calmis kimse acmamis



Karadeniz kıyısında bir otele tatile gelen çift, birkaç günün ardından yemeklere isyan etmişler:

"Ne bu kardeşim, her gün hamsi hamsi. Broşürünüzde bütün yemekler serbest seçim yazıyordu!"

Temel yanıtlamış:

-"Seçim serbest beyefendi, ister yiyin ister yemeyin!"


Karadeniz kıyısında bir otele tatile gelen çift, birkaç günün ardından yemeklere isyan etmişler:

"Ne bu kardeşim, her gün hamsi hamsi. Broşürünüzde bütün yemekler serbest seçim yazıyordu!"

Temel yanıtlamış:



-"Seçim serbest beyefendi, ister yiyin ister yemeyin!"


temel ie dursun kafa çekmeye gitmişler dursunun kafası kopmuş



4. murad neden intihar etmiştir?

ilk üçe giremediği için

tarkan gökdelenden düşerse ne olur?

ünlü düşmesi olur

sinüs 60 cosinüs tutmus

ışın karaca düşünce ne demiş?

tutunamadım


----------Eklendi @ 12:35:50 ---------- Yazıldı @ 12:34:27 ----------

Sabah kahvaltı yapmadım seni düşündüm öğlen yemek yemedim seni düşündüm Akşam yemek yemedim seni düşündüm Gece uyuyamadım çünkü açtım.
 

enginzz

Üye
    Konu Sahibi
bulutların ardınsdayız
 

d4rkm3n

Üye
kopmak için bire bir

Karadeniz kıyısında bir otele tatile gelen çift, birkaç günün ardından yemeklere isyan etmişler:

"Ne bu kardeşim, her gün hamsi hamsi. Broşürünüzde bütün yemekler serbest seçim yazıyordu!"

Temel yanıtlamış:

-"Seçim serbest beyefendi, ister yiyin ister yemeyin!"
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...