çok çok acil flash ile ilgili

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
çok çok acil flash ile ilgili
arkadaşlar lütfen yardım edin bana çok zor durumdayım. bugün kurtuluşun cfw siyle dead flash attım ancak telefon açılıyor fakat açıldıktan sonra nokia yazısı çıkıyor yanıp sönüyor daha sonra telefon kapanıyor. yardım eden olursa çok büyük dua alacak..
 

akflat

Üye
ahhhhhhhhh dostum yanmışssın sen eğerki telefonun garantili ise hemen garantiye gönder yoksa phoneix falan filan fayda etmiyor çünkü aynı durum bendede oldu
kurtuluşun cfw sini attım attığıma bin pişman oldum telefonum 15 gün sonra elimde oldu bu tür orjinal olmayan cfw ler telefonun bir numaralı düşmanı arıza tespidinde parça değişimi yapılıp yazılım yüklendi diye bu gün elime ulaştı nihayet telefonum sen sen ol orjinal cfw den başka sakın yükleme derim iyi günler
 
    Konu Sahibi
ya hayır ya lütfen bir bilen cevap versin

---------- Eklendi @ 22:01:03 ---------- Yazıldı @ 21:57:28 ----------

üstatlar nolursunuz yardım edin !!
 

ANIL

Admin
teamviwer yüklü mü bakalım bi
 

KeSeGeN

Üye
downgrade kismina gir imzamdan gerekenleri indirip scandinavia ya dön. Snra istdgn yazilimi yukle. Imzamdaki konulari harfiyen uygula yeter sana

---------- Eklendi @ 23:15:26 ---------- Yazıldı @ 23:14:32 ----------

bilgsayarda antivirus prosu warsa dewre disi birak

---------- Eklendi @ 23:16:45 ---------- Yazıldı @ 23:15:26 ----------

bilgsayarda antivirus prosu warsa dewre disi birak snra flash at

---------- Eklendi @ 23:17:38 ---------- Yazıldı @ 23:16:45 ----------

bilgsayarda antivirus prosu warsa dewre disi birak snra flash at
 
    Konu Sahibi
üstadlar scandinavia ya dönemiyorum dediğim hata çıkıyor . waiting for device deyip bekliyor sonra da bir hata veriyor. bilgisayarda bir virüs programı yok .
 
bana da aynısı oldu düzeltene kadar canım çıktı. ben dead flash ile downgrade daha sonra da yine dead flash ile orijinal belle yükledim düzeldi istersen bir dene.(tabii 7-8 flashtan sonra tesadüfen yaptım inşallah sende de olur) servise vermeden dene olmazsa zaten yapacak bir şeyin yok.
 

hizan

Üye
üstadlar scandinavia ya dönemiyorum dediğim hata çıkıyor . waiting for device deyip bekliyor sonra da bir hata veriyor. bilgisayarda bir virüs programı yok .


sa arkadaşım telefonun düzelmedi ise hemen bana özelden pm at maça kadar telefonu nu kurtaralım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...