Çok acil yardıma ihtiyaç var !!!

    Konu Sahibi
Çok acil yardıma ihtiyaç var !!!
Merhaba, arkadaşlar ben şu an yurtdışındayım telefon ucuz olur diy yanıma n95i alıp getirdim ve buraya gelince ilk iş telefon fiyatlarına baktım ateş pahası düşünün ki galaxy s3 hala 1200 dolar fiyatı !!! Mecburen n95 e talim devam etcem. Şimdi sizden istediğim internet bağlantısı üzerinde sesli olarak konusabileceğim bir program önermeniz. Whatsapp kullanıyorum ama arama yapamıyorum çok ihtiyacım oluyor çok yardımlarınızı esirgemeyin. Şimdiden herkese çok teşekkürler.
 

KKIVANCC

Üye
Fring ya da Skype başka çareniz yok Viber maalesef hala voIP uygulamasını Nokia cihazlar için çıkarmadı.
 

AHKE

Üye
skype uyuyosa en iyisi