CMI8738/3CDX PCI Audio Device [Yardım]

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
CMI8738/3CDX PCI Audio Device [Yardım]
Konuyu Yanlış Bölüme Açtıysam Kusura Bakmayın İlk Başta.

Elimde QuakeMG-SC4 Ses kartı var Pc Bağladım Ama Ne Ses Alabiliyorum Nede Mikrofon Çalıştırabiliryorum.Acaba Mümkünse Bana Yüklemem Gereken Driverları Yazar Mısınız ?
Ve Aygıt Yöneticisinden Baktığımda Yüklü Gösteriyor Ama C-Media High Definition Audio Device Soru İşareti Var Neden ? Ses Kartımı Bozuk Yoksa Benmi Yükleyemiyorum Yardımcı Olursanız Sevinirim.


----------Eklendi @ 19:26:10 ---------- Yazıldı @ 19:04:09 ----------

Yokmu Cevap vErecek yaa
 
    Konu Sahibi
cevappppppppppppppppp
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...