Öneri Cm rom ile ilgili

    Konu Sahibi
Cm rom ile ilgili
Beyler merhaba. Bende iki tane s3 neo var zamaninda ikisine de cm12.1 kurduk yani 5.1.1 ama birini ayarlardan fabrika ayarlarina don yaptim telefon acilmadi mecburen orjinal romu attim duruyor oyle sikinti yok onda ama digeri artik biraz kasmaya basladi bende sifirlama yapmam lazim ama fabrika ayarlarina malum donemiyorum ve twrp den wipe data ve wipe cache yapsam rom gider mi bilmiyorum o yuzden size danismak istedim.
 

fabrika ayarlarına neden dönemiyorsun anlamadım ayrıca ROM gider mi derken neyi kast ettin ?
edit : başlığı düzenle modlardan uyarı almadan
 
    Konu Sahibi
fabrika ayarlarına neden dönemiyorsun anlamadım ayrıca ROM gider mi derken neyi kast ettin ?
edit : başlığı düzenle modlardan uyarı almadan
Fabrika ayarlarına dönünce telefon twrp menüsünde kalıyor. Ve rom gitmiş oluyor.