The Shadow
Üye
O zaman voltajlarda veya belirli kernel ayarlarini yapmamissindir calistirabilmek icin.z-ram olayınında pek faydasını görmedim telefonda swap alanda var ama
bende öyle düşünüyorum ama cm nin kendi romu ve kendi telefonun performans ayarlarında var ghz ler
birde benim telefonu 1.4 ghz kullanan çok kişi var ama ben bir türlü bulamadım öyle rom ve kerneli
onu nasıl yapıcam
cm 11 in kendi kerneli zaten 1.2 yi destekliyorda ben öyle yaptığım zamanda reboot atıyor telefon hepO zaman voltajlarda veya belirli kernel ayarlarini yapmamissindir calistirabilmek icin.
deniyorum şimdi eyv. bi sıkıntı çıkar mı sizce cihaz çok ısınır mıLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
1.4ghz kadar destekliyor bu krnel
Heralde overclock yapiyondeniyorum şimdi eyv. bi sıkıntı çıkar mı sizce cihaz çok ısınır mı
Valla garanti veremem ama ben s3 ü çok uğraştım yakamadım 73 dereceyi gördüdeniyorum şimdi eyv. bi sıkıntı çıkar mı sizce cihaz çok ısınır mı
Oha la ben 60 i gecemedimValla garanti veremem ama ben s3 ü çok uğraştım yakamadım 73 dereceyi gördü
yaptım bide böyle deniyim reboot atcak mıRow - interactive - 1200 mhz
73 müValla garanti veremem ama ben s3 ü çok uğraştım yakamadım 73 dereceyi gördü
Antutu rekorun kaçOha la ben 60 i gecemedim
Yok bilader yanmıyoryaptım bide böyle deniyim reboot atcak mı
73 müçok fazla gerçekten
İyi seninkide ben agni kernel yüklücem yakın zamanda bi macera yapmayı planlıyorum 800mhz gpu 1.8 ghz işlemci ayarlayıpSimdilik elimde olan
bana göre çok iyi ben 5000 yapıyomSimdilik elimde olan
Hehe zamanında s5830i ile 1970 aldıgım günü hatırladım ne sevinmiştim be milletinki 1600 de kalıyordu ben 1970 aldımbana göre çok iyi ben 5000 yapıyom
Bende 1.7 - 700 fazla abartmiyom gunluk kullanim diye boeffla 2.4-beta1 varİyi seninkide ben agni kernel yüklücem yakın zamanda bi macera yapmayı planlıyorum 800mhz gpu 1.8 ghz işlemci ayarlayıp
Cihazina gore iyidir seninki debana göre çok iyi ben 5000 yapıyom
galaxy ace demiHehe zamanında s5830i ile 1970 aldıgım günü hatırladım ne sevinmiştim be milletinki 1600 de kalıyordu ben 1970 aldım
Sabah wifi açılmadı bende 2.3a stabile döndüm yoksa beta kullanıyordumBende 1.7 - 700 fazla abartmiyom gunluk kullanim diye boeffla 2.4-beta1 var
s5830 olsa 7000 alırdımda neysegalaxy ace demiBAYA DÜŞÜKMMÜŞ LA BENDE KENDİ TELEFONUMA DÜŞÜK DERDİM GERÇİ BENİM TELLEDE 2000 PUANLARDA ALAN VAR
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?