Motorola Atrix 4G Cm 10.1(android 4.2) For Atrix

    Konu Sahibi
Bu kernelde wifi çalışmıyor ama
 
o zaman ben flashı şimdilik kullanmasamda olur. Gerçi ilerde GM discovery alırım şimdilik gittiği yere kadar ATrixle devam edeceğimbirde versiyonlar güncellendi onun linklerini yenilermisin 1. sayfadan
 
    Konu Sahibi
Sen bilirsin yakında cm11(4.4) çıkacak haberiniz olsun
 
4.2.2 komple sağlam yapsınlar o yeterde artar bile bana bence 4.4 atrix için fazla geliştirme yada değişiklik getirmi bilmiyorumda 4.4 pek hız vaat etmeyecektir. telefonun kapesitesi ona göre 4.2.2 full ve sorunsuz olsun yeterli gelecektir çoğu atrix kullanıcılarına.
 
    Konu Sahibi
Çok daha hızlı daha kararlı olacak
 
    Konu Sahibi
Ayrıca opengl3 üde kullanacağız(oyunlarda performans artışı olacak)
 
telefonlar artık bilgisayar gibi oldular belli bir limite kadar yükseltme yapabilirsin o limit geldikten sonra yükseltme yapsanda hız ve perfonmans artmaz aksine daha hantallaşıp yavaşlamalar başlıyacaktır. Eski adı iş telefonu olan akıllı telefonlar kapesite itibariyle belli bir yükseltmeleri yapabilirsin nasıl 2004 yılında aldığın bir bilgisayara kurduğun windows 8 ile 2013 yılında aldığın bilgisayara kurduğun wnidows 8 arasında çok fark ve perfonmans var ise telefonlardada böyle olacak.

Yalnız yakın gelecekte bilgisayar gibi telefon yazılımlarınıda kendimiz seçebileceğiz android windows yada diğer alternatiflerden birini seçerek kullanabileceğiz kısıtlama olmadan.
Ayrıca opengl3 üde kullanacağız(oyunlarda performans artışı olacak)
atrixde opengl3 desteği bulunuyor mu? eğer bulunuyorsa o zaman güzel bir gelişme ama oyunlarda gelişmekte ve telefonun donanımı yeterli gelecekmidir bu konuda
 
    Konu Sahibi
Opengl3 yazılımla alakalı donanımla alakalı olduğunu sanmıyorum
 
    Konu Sahibi
Opengl3 ü bi araştırıp tekrar size dönüş yaparım
 
Opengl3 ü bi araştırıp tekrar size dönüş yaparım

open gl bilgisayar mantığıyla işliyorsa ekran kartı desteği anlamına geliyor ve nvdia tegra 2 open gl 3 desteği bulunmamakta malesef.

ayrıntılar burada mevcut

nvidia kendi sitesindede açıklama mevcut .

 

UpOneTR

Üye
Birisi bana 2013.11.07 versiyonu versin ya bulamadm
 
    Konu Sahibi
Flash çalışmayanlar şunu kurabilir mi?