Motorola Atrix 4G Cm 10.1(android 4.2) For Atrix

dellete

Üye
ilk link mobilelinux verilen en son versiyon olsun
gapps
sonra senin verdiğin ilki de en son kuralım olmaz mı ?
 

dellete

Üye
Tekrar tekrar (4 .kurulum olacak)kurmaktan sıkıldım servis pack gibi bişey yapsak aynı programları kurmak sıkıcı )
 

dellete

Üye
birde sizlere en hızlı şekilde nasıl ulaşabilirim.burada çok yavaş oluyor iletişime girmekBirde TWRP recovery kullanan var mı güzel bi programa benziyor ,Hiç kullanan var mı ?
 

dellete

Üye
Bu Rom çalışma güzel sıkıntılar hala devam ediyor .stabil olana kadar bu sıkıntılar devam eder .Ama kullanımı güzel ....
Bi ara 2.3.7 geri dönsem diyorum ama bilmiyorum..?
 
    Konu Sahibi
Yeni kernel var onuda deneyevilirsin
 

dellete

Üye
Link i verin birde bunu diğerinin üzerine mi kuracam /yada yapılacak işlemler nedir ?
 
    Konu Sahibi
wipe cache wipe dalvik sonrada kernel ama ben bunu denemedim pek önemli bir gelişme yok
 

dellete

Üye
Bu Romu kullanan arkadaşlara soruyorum:Romdaki sıkıntılar giderildi mi?..En son kernel nasıl ???
 
Çoğu sorun giderildi ama daha eksikleri bulunmakta kamera uygulamasında flash çalımamaktadır flash açık fotoğraf çekemiyorsunuz flash normalde çalışmakta bazı uygulamalarda ısınma hayla yapıyor heleki 3g şebeke açıkken ve oyun oynarken aşırı ısınmakta bunların dığında bir sıkıntıya raslamadım gayet güzel bir şekilde çalışmakta.

ayrıca yazılım 07/11/2013 olarak güncellenmiş olup ana sayfaya eklenebilinir.
 
    Konu Sahibi
Kamera flaşı çalışıyor
 
Kamera flaşı çalışıyor
nasıl çalıştıracağız ben orjinal kamera programıyla bir türlü çalıştıramadım.Güncel sürümü aşağıda herkese sunulmuştur.

Download links
Firmware
Latest version (2013-11-07)

Some users have screen tearing with the current kernel code (look this ), so use this kernel:

Google Apps
gapps:

Changelog
2013-11-07

Sync with CM10.1.
This build uses bcm4329, the wifi tethering is working again.

Some users have screen tearing with the current kernel code (look this ), so use this kernel:
 
    Konu Sahibi
Normal çalışıyor açıyorsun flaşı çekiyorsun
 
    Konu Sahibi
Ama benim kernel krystian ın yaptığı kernel