Motorola Atrix 4G Cm 10.1(android 4.2) For Atrix

    Konu Sahibi
İndirdiğin kernel dosyasının tam adını yaz
 

borhan27

Üye
Şuan tekrar denedim. Önce Rom, sonra Gapps en son olarak da Kernel yüklemesi yaptım. Sonuç olarak değişen birşey yok. Wifi ve Bluetooth yine çalışmadı. Yüklediğim kernelin dosya adı: kernel-2014_02_17_14_57_cm10_1
Acaba radio ile ilgili bir sorun olabilir mi?
 
Son düzenleme:
Tepkiler: Metalci Melek
Arkadaşlar benmde şöylebr sorunum oldu cm10.1 i ykledktn snra , kulaklıgı takınca karsı tarfın sesi gelıyor benım sesim gitmiyor var mı bir çözümü
 
    Konu Sahibi
Eski kernel indirmişsin
 
    Konu Sahibi
benimde
 
Tepkiler: frdgngr ve UpOneTR

Fatic

Üye
Benim varda stock kullaniyorum deneyemiyorum
 
Tepkiler: frdgngr ve UpOneTR

dirimg

Üye
Deneyelim bakalim. Deneyen var mi acaba
 

dirimg

Üye
Yukledim bakalim. Sorun cikartacak mi
 
Arkadaşlar ne zaman rom atsam tango calısmyr baskalrnda calısyr acaba yanlış mı kuruyrm offf su tango işini halletmem lazım yaArkadaşlar rom yüklerken yaptığım sıra dogru mu bir bakar mısınız ?
1-wipe data/factory reset
2-wipe cache partition
3-mounts and storage'e girip
3.1-format /cache
3.2-format /data
3.3-format /osh
3.4-format /system
3.5-format /preinstall
3.6-format /emmc
3.7-format /sd-ext
3.8-format /sdcard
4.Rom-gapps-kernel) dosyaları indirip sdcard içine atın
5.installzip from sdcard --> choose zip from sdcard
6.indirdiğiniz romu kurun
7.telefonu açın ve başlangıç kurulumlarını yapın fakat telefonun gmaildeki yedeğini yüklemeyin tavsiyem
8.recoverymoda dönüp sdcarddaki gappsı kurun üstüne kerneli kurun
9.advange-->wipe dalvik cache
10.wipe battery stats
11.reboot system now
 
    Konu Sahibi
Wipe data
wipe cache
Advanced/wipe dalvik
Rom gapps kernel
Reboot