Motorola Atrix 4G Cm 10.1(android 4.2) For Atrix

    Konu Sahibi
Resim at videoya bakamam şimdi
 

sıfır kasma :-D
yukardaki bildirim iconlarını istediğin gibi ayarlayabilirsin :-D
Ya aslnda ıstyrm da 5-6 ayonce cm10 kurmstm hcmemnun kalmadm tango desen calısmadı ses kalitsi müzik diliyorum baslr cok etkısız orjınal roma göre kamera desen içler acısıydı ben normalini bile begenmıyrm zaten pil desen hızlı tukendı kafam karıstı valla sence yukleme limiym : P
 
Tepkiler: UpOneTR

UpOneTR

Üye
şarj dışında her şeyine kefilim kur :-D
 
    Konu Sahibi
Şarj iyileştirmelerine daha yeni başladılar
 
Tepkiler: UpOneTR