Dostlar Merhaba şimdi benim için kamera ve tango önemli szce atricsi mi yukleyım yoksa bu 4.2.2 yi mi yeni kernelle birlkte tango calısyr mu ?kamera nasıl ? Bir de ben önceden 4.1.2 yukledıgımde müzik kalitesi orjinale göre bayagı düşüktü baslar falan şimdi nasıl ?
Dostlar Merhaba şimdi benim için kamera ve tango önemli szce atricsi mi yukleyım yoksa bu 4.2.2 yi mi yeni kernelle birlkte tango calısyr mu ?kamera nasıl ? Bir de ben önceden 4.1.2 yukledıgımde müzik kalitesi orjinale göre bayagı düşüktü baslar falan şimdi nasıl ?
ya bn yukledgmde oncedn foto boyle degıldı snra ekranda su kadar saat snra şarj bıteck yazmıyrdu tema böyle değildi ayrı launcher mı yuklems bu sımdı yuklesm olur mu bu tlfn gbı ?
ya bn yukledgmde oncedn foto boyle degıldı snra ekranda su kadar saat snra şarj bıteck yazmıyrdu tema böyle değildi ayrı launcher mı yuklems bu sımdı yuklesm olur mu bu tlfn gbı ?
ya bn yukledgmde oncedn foto boyle degıldı snra ekranda su kadar saat snra şarj bıteck yazmıyrdu tema böyle değildi ayrı launcher mı yuklems bu sımdı yuklesm olur mu bu tlfn gbı ?