Motorola Atrix 4G Cm 10.1(android 4.2) For Atrix

UpOneTR

Üye
mausun ustundeki geri tusu bile calisiyo
 
    Konu Sahibi
Klavyedeki süper tuşu ile dönebiliyon
 
Dostlar Merhaba şimdi benim için kamera ve tango önemli szce atricsi mi yukleyım yoksa bu 4.2.2 yi mi yeni kernelle birlkte tango calısyr mu ?kamera nasıl ? Bir de ben önceden 4.1.2 yukledıgımde müzik kalitesi orjinale göre bayagı düşüktü baslar falan şimdi nasıl ?
 

UpOneTR

Üye
müthiş
parmak izide istersen atrics yukle
diğer butun ozellikler ayni
 
anlamadım ?o ne ki ohooo bu eski hali o yazıyı font uygulamaları varonunla yapıyo
ya bn yukledgmde oncedn foto boyle degıldı snra ekranda su kadar saat snra şarj bıteck yazmıyrdu tema böyle değildi ayrı launcher mı yuklems bu sımdı yuklesm olur mu bu tlfn gbı ?
 

UpOneTR

Üye
ya bn yukledgmde oncedn foto boyle degıldı snra ekranda su kadar saat snra şarj bıteck yazmıyrdu tema böyle değildi ayrı launcher mı yuklems bu sımdı yuklesm olur mu bu tlfn gbı ?
bu adam baska bi lancher yuklemis aynen
senxe yukleyebilirsin
 

UpOneTR

Üye
ya bn yukledgmde oncedn foto boyle degıldı snra ekranda su kadar saat snra şarj bıteck yazmıyrdu tema böyle değildi ayrı launcher mı yuklems bu sımdı yuklesm olur mu bu tlfn gbı ?
bu adam baska bi lancher yuklemis aynen
senxe yukleyebilirsin