Motorola Atrix 4G Cm 10.1(android 4.2) For Atrix

frdgngr

Üye
27 mart kerneli ni deneyen tavsiye eden ?
 
Tepkiler: UpOneTR
    Konu Sahibi
Güzel
 
Tepkiler: frdgngr ve UpOneTR

dirimg

Üye
Pofff sarjda stokrom gibi olsa harika
 
    Konu Sahibi
7 saat 3g %10 kaldı mesageme tapatalk tarayıcı fln kulllandım
 
Tepkiler: UpOneTR

frdgngr

Üye
telefonu sabah 4 te şarjdan çıkardım şimdi %70 şarj var wi-fi sürekli açık bana şarj iyi gibi geldi bilemedim
 
    Konu Sahibi
Mobil veride çok gidiyo
 
Tepkiler: eymen110

UpOneTR

Üye
dock çalıyomuydu ?
mause felan görüyomu ?
 
    Konu Sahibi
Cm9dada çalışıyordu sanırım
 

UpOneTR

Üye
ben pra briktiip lapdock alcamm
ço guzl ya
 
    Konu Sahibi
Aha ben daha önce denedim olmadı
 

UpOneTR

Üye
bende oldu
bide klavyem olsa
ohhh miss
 
    Konu Sahibi
Klavye kısa yollarıda destekleniyor
 
Tepkiler: UpOneTR