Motorola Atrix 4G Cm 10.1(android 4.2) For Atrix

dirimg

Üye
Tapatalk ile ilgili bi sorunum var. Nereye konu acsam acaba
 

dirimg

Üye
Forumu goremiyorum sadece uye oldugum icin bu konuyu gorebiliypeum
 

dirimg

Üye
Portal var ama forum icerigi yok
 
    Konu Sahibi
Gözat yazan yere tıkla
 
Tepkiler: dirimg

dirimg

Üye
Bu muydu yaa :eek: tesekkurler.:
 

dirimg

Üye
:confused: romdaki klavyede surukluyerek yazma yok. Ayarlarda var.acik konumda hatta ama yazamiyorum. Swype olan bi klavye oneriniz var mi? Markette hep ucretli veya deneme surumlu olanlar var. Kullanip memnun kaldiginiz ve swype destegi olan oneriniz var mi
 
Tepkiler: UpOneTR

UpOneTR

Üye
bu forumda swiftkey di sanrım ona bi bak
 
Tango çalışıyor mu deneyebilir misiniz lütfen benim için önemli ?
 

dirimg

Üye
kernel-2014_03_21_13_16_cm10_1.zip şöyle bir kernel var çok memnunmuş kullananlar. deneyen var mı? yorumunuzu alabilirmiyiz
 
Tepkiler: Crushen
    Konu Sahibi
Sonrasında bitane daha çıktı
 

dirimg

Üye
Bu cok iyi diyolar degistirmeye gerek var mi kerneli. 17 subat daha mi iyi
 

UpOneTR

Üye
uygulama veya oyunlarda
bildirim çubuğu yoksa aşağı doğru çekince durum çubuğu geliyo s3-s4 de felan bizde niye yok o.O
 
    Konu Sahibi
Cm10.1 de o özellik yok samsungun kendi fantazisi o
 
Tepkiler: dellete