Bu sabah itibariyle ilyas arkadaşın önerdiği gapss 'i ,kurulumu yeniden yaparak kurdum wireless ve google store çalışıyor.şarj fena değil şu ana kadar ..
Bu sabah itibariyle ilyas arkadaşın önerdiği gapss 'i ,kurulumu yeniden yaparak kurdum wireless ve google store çalışıyor.şarj fena değil şu ana kadar ..
Ama ilk kurduğumda mobilelinux den indirdiğim en sonki versiyonu yükledikten sonra böyle bir sorun yaşamadım.senin verdiğin en sonki versiyondan sonra bu oldu,diyorum ki ilk olarak bunu yükleyip sonra da senin verdiğin link enson yüklesem düzelirmiy ki acaba aklıma geldi ???