Motorola Atrix 4G Cm 10.1(android 4.2) For Atrix

dellete

Üye
wireless ta bi sıkıntı olabilir mi ? bağlandı diyor ama veri akışı yok normal tarayıcıdan giriyor ama google play market girilmiyor.
 
Son düzenleme:
    Konu Sahibi
Tarayıcıdan giriyorsa sorun olduğunu sanmam wifi hiç denemedim
 

dellete

Üye
google marketten girmiyor sorun gapps dosyasında olabilir mi ?
 
    Konu Sahibi
Tekrar yükle istersen gappsı
 

UpOneTR

Üye
Bendde googla giemiyodu baglanti yok diyodu ?
 

dellete

Üye
gapps'i tekrar yükledim.Ama şonuç aynı Bu sorunu nasıl çözeceğiz.
 

dellete

Üye
gapps dosyasını tekrar yükledim ama yine sorun devam ediyor .Bu sorunu nasıl çözeceğiz ?
 
Tepkiler: UpOneTR

dellete

Üye
Bu sabah itibariyle ilyas arkadaşın önerdiği gapss 'i ,kurulumu yeniden yaparak kurdum wireless ve google store çalışıyor.şarj fena değil şu ana kadar ..
 

dellete

Üye
Telefon çaldığında ekran bildirimi görünmüyor.ancak tuş kilidini açınca görünüyor Bu bir sıkıntı mı yoksa bir ayarı var mı???
 

dellete

Üye
4.2.2 sürümü kullanan kaç kişi var birde sıkıntı sadece benim telde mi ?(sorun:Çağrı geldiğinde hiç ekrana uyanmıyor.sadece zil sesi çalıyor)....
 
    Konu Sahibi
Bendede olmaya başladı güç ile açıp beklersen 1 2 saniyede geliyo
 

dellete

Üye
Ama ilk kurduğumda mobilelinux den indirdiğim en sonki versiyonu yükledikten sonra böyle bir sorun yaşamadım.senin verdiğin en sonki versiyondan sonra bu oldu,diyorum ki ilk olarak bunu yükleyip sonra da senin verdiğin link enson yüklesem düzelirmiy ki acaba aklıma geldi ???