Motorola Atrix 4G Cm 10.1(android 4.2) For Atrix

    Konu Sahibi
Ha ilk açılıştaki motorola logalarını diyorsun sen onlar normal
 

Crushen

Üye
ama baya bekledim açmadı
 

Crushen

Üye
cm-10.1-20130211-UNOFFICIAL-epinter-olympus.zipGapps-jb-20131207-olympus.zip
kernel-2014_02_23_09_03_cm10.1.zip
 

UpOneTR

Üye
17 şubat kenelini yukle
1-2 dakika bekledin de mi açmadi ?
 

Crushen

Üye
yani hala bekliyorum 17 şubatı yükleycegim
 
    Konu Sahibi
cm sürümünde eski benim resimdeki sürüme bak
 

Crushen

Üye
Ben linkteki dosyayi indirdim baska birsey indircekmiyizki?
 
    Konu Sahibi
Ozaman adını yanlış yazdın rom dosyasının adını bidaha yaz
 

Crushen

Üye
Yok yanlis yazmadim eskisi var sen guncellemissin simdi yenisi indiriyorum sadece rom eski degilmi? başka birşey eskiyse yükleyeyim
 
    Konu Sahibi
17 şubat kernelinide indirdiysen tamamdır
 

Crushen

Üye
Tamam kuruyorum
 
Tepkiler: Metalci Melek

dirimg

Üye
Bu kamera biraz daha iyi gibi. Ama cit cit ses geliyor. Kamera acikken odaklaniyordur normaldir dedim ama. Kapaliykende yapiyor

Edit. Vine cekebilen var mi. Vine. Videolari izliyorum ama cekemiyorum
 
Son düzenleme:

UpOneTR

Üye
Bu kamera biraz daha iyi gibi. Ama cit cit ses geliyor. Kamera acikken odaklaniyordur normaldir dedim ama. Kapaliykende yapiyor

Edit. Vine cekebilen var mi. Vine. Videolari izliyorum ama cekemiyorum
vine da sorun var evet viddeo çekemiyosun

kameradada normalde odaklarken o çıt sesi ggeliyo normalde ben hiç karşılaşmadm yanı durduk yere olmuyo
 

Crushen

Üye
ya rom dosyası biraz indirdikten sonra donuyor sürekli denemenin yararı olurmu?
 


Bunu dene
 

Crushen

Üye
Biraz Konu dışı ama kameram calismiyor
 

Crushen

Üye
Bu rom isteAma ondan kaynaklandigini sanmiyorum