defalarca denedim. 50mbit fiber kullanıyorum. inmiyor yaa. bi yöntemi var mı indirmenin. firefox kullanıyorum.
flashget ile de denedim olmadı. başka bi yere niye upload edilmiyor ki? indirdiğim rom yandex diske yüklenmişti. bi yardım edin lütfen.
defalarca denedim. 50mbit fiber kullanıyorum. inmiyor yaa. bi yöntemi var mı indirmenin. firefox kullanıyorum.
flashget ile de denedim olmadı. başka bi yere niye upload edilmiyor ki? indirdiğim rom yandex diske yüklenmişti. bi yardım edin lütfen.
Bu haftasonu arkadaşımın atrixine tekrar rom kurmayı düşünüyorum sizce en stabil olanı hangisi android 4 üstü olarak zaman sıkıntımız var. Yani bi kere yükleyeyim uzun sure kullansın. Ben beğenmedim deyip beni ugrastirmasin istiyorum. Biraz uzun oldu galiba kusura bakmayin
Bu haftasonu arkadaşımın atrixine tekrar rom kurmayı düşünüyorum sizce en stabil olanı hangisi android 4 üstü olarak zaman sıkıntımız var. Yani bi kere yükleyeyim uzun sure kullansın. Ben beğenmedim deyip beni ugrastirmasin istiyorum. Biraz uzun oldu galiba kusura bakmayin
kardeşim açok teşekkürler. şarjım yok indirdim yarın yükliycem. mevcut rom ile kamera çok kötü çünkü. flash tam çalışmıyor. ön kamera çalışmıyor. kamera ile bi foto çekiyorum. sonra ekran kararıyor. inşallah bu romla yaşamam o sıkıntıları.
bendeki kernel kernel-2014_02_23_09_03_cm10_1 şu senin dediğin daha mı iyi onu mu yüklesem acaba?
sesde sorun oluyor derken. müzik çalarken mi görüşme sırasında mı?
görüşme sırasında ise görüntülü görüşmemi standart görüşmemi?
teşekkür ederim. Kamera biraz daha iyi bi önceki roma göre ama. stok rom da daha kaliteli fotoğraf çekiyordu. Acaba kamera için yapılabilecek bi geliştirme varmı. konuda verilen googlegallery.apk yı kurdum ama çok kaliteli çekmiyor. bazen renk kırmızı veya mavi yoğunlukta olabiliyor. Önerebileceğiniz kamera uygulaması ya da yapılabilecek bi güncelleme vs var mı acaba?