Motorola Atrix 4G Cm 10.1(android 4.2) For Atrix

hocam ben titatinum backup tan sildim galeiriyi yeni galeri kurdum flaş problemi hala devam ediyor acaba kernelde mi sorun var anlamadım sorunsuz bir kernel linki verseniz yada başka bir çözüm
 
    Konu Sahibi
Sorun olmaması lazım bende o yötemle yapım
 
sıkıntı sadce bu değil hocam şarj dengesizleşti batarya 6 saatte dolmaya başladı bana sorunsuz bir rom önereblirmisinz başlangıç romuna mı dönsem bilmiyorum ki
 

Ymz41

Üye
Beta ne zamn çıkar arkdaşlar takip eden varmı...
 

UpOneTR

Üye
@Metalci Melek senin şarjda yavaş doluyo mu ?
Benimki normalden yavaş doluyo artk
Normalde 2-3 saatte dolardi simdi8-10 saatte %90 oluyo
 

Ymz41

Üye
Benim şarj dolumunda falan bi sorun yok 3 saatte fln doluyor..
 

Ymz41

Üye
Cm 7 mrom cm9 falan alayını kullandım anlayacağın jb kullandıktan sonra cm 7 stabil olsada tat vermiyor şarj evet %100 doluyor
 

UpOneTR

Üye
Cm 7 mrom cm9 falan alayını kullandım anlayacağın jb kullandıktan sonra cm 7 stabil olsada tat vermiyor şarj evet %100 doluyor
Aynen öyle oluyo
Senin tel iyiymis benimki artk hem yavas sarj oluyo hemde %80 %90 felan duruyo %100 göremiyom hic

@Metalci Melek normalde wofi ile girdiğimden fark etmiyodum ama son kernelde veri kopması var
 

UpOneTR

Üye
4 saat once bi kernel daha yayinlais deneyelim bakalim
 

Ymz41

Üye
Tarayıcıdan atıyordu benimki şimdi yeni kerneli flaşladım sorun çözüldü
 
Tepkiler: UpOneTR
Hayal batary dou programini kur
 
Tampon sarj la belki %100 yapabilirsin bnimki de olmurdu simdi sorun yok