Motorola Atrix 4G Cm 10.1(android 4.2) For Atrix

Fatic

Üye
11 aralık en güncel hali değil mi
 

dellete

Üye
hadi bakalım kuralım..Umarım bitmiştir. ))
 
    Konu Sahibi
Bunda bi değişiklik yokki abi Bunda bi değişiklik yokki abi
 
Tepkiler: UpOneTR
    Konu Sahibi
Yeni kernel:

Cm9 konusunda yazılanlarla aynı değişiklikler var
 
Tepkiler: UpOneTR
    Konu Sahibi
Bazen kulaklığı takıp çıkarınca reboot yapıyo o düzelmiş yakınlık sensörünun ayarı yapılmış şarjı daha iyi kullanıyomuş bide herzamanki gibi bağlantı kopması ayarı
 

UpOneTR

Üye
Bazen kulaklığı takıp çıkarınca reboot yapıyo o düzelmiş yakınlık sensörünun ayarı yapılmış şarjı daha iyi kullanıyomuş bide herzamanki gibi bağlantı kopması ayarı
Hmm anladm
Wipeları yapmadan kursam olur mu
 
    Konu Sahibi
Tabiki direk kur
 
Tepkiler: UpOneTR
    Konu Sahibi
Rom yükleyip wipe batery stat mı yaptın
 

frdgngr

Üye
Normalde rom yuklerken şarj hic fu ll değildi buda %100 dolmasinaa engel oluyomus bende %93 yaptım dock ile yani ful doldu sobra tekrar rom yukledim sifirladim tekrar normal doldurdum artik duzeldi %100 oluyo

Aynen ben hep %100 şarj ile rom attığım için göstergeler hep full alıyordu... demek ki
 
Tepkiler: UpOneTR