UpOneTR Üye Metalci Melek' Alıntı: San andreas açmıyor sanırım Genişletmek için tıkla ... Sadece apk yukleyip deneyim bakiyim eğer dosya yok derse açilir
Metalci Melek' Alıntı: San andreas açmıyor sanırım Genişletmek için tıkla ... Sadece apk yukleyip deneyim bakiyim eğer dosya yok derse açilir
UpOneTR Üye Gelistirici ayarlarinda dokunmalari goster dedm fokundumum yerde beyaz daire çikiyo simdi bi zarari olur mu
Gelistirici ayarlarinda dokunmalari goster dedm fokundumum yerde beyaz daire çikiyo simdi bi zarari olur mu
HakanSeven12 Üye Konu Sahibi Yok ya o geliştiricilerin ekranı test etmesi için hoşuna gidiyosa kullan
UpOneTR Üye Metalci Melek' Alıntı: Yok ya o geliştiricilerin ekranı test etmesi için hoşuna gidiyosa kullan Genişletmek için tıkla ... Hosuma gitti Bi ara burdan ekran çözünrlüğnu degistirmistim tel kapandi bidaha açilmamisti boot ekraninda kalmisti
Metalci Melek' Alıntı: Yok ya o geliştiricilerin ekranı test etmesi için hoşuna gidiyosa kullan Genişletmek için tıkla ... Hosuma gitti Bi ara burdan ekran çözünrlüğnu degistirmistim tel kapandi bidaha açilmamisti boot ekraninda kalmisti
UpOneTR Üye Metalci Melek' Alıntı: Aferin Genişletmek için tıkla ... Cpu max kaça sabitlesem şarj iiyi gitmesi icin
Metalci Melek' Alıntı: Aferin Genişletmek için tıkla ... Cpu max kaça sabitlesem şarj iiyi gitmesi icin
UpOneTR Üye Metalci Melek' Alıntı: Ne kadar düşerse okadar iyileşir 500 civarı iyidir Genişletmek için tıkla ... Tamm 500 de gta oynasam sıkntı olmazz dmi
Metalci Melek' Alıntı: Ne kadar düşerse okadar iyileşir 500 civarı iyidir Genişletmek için tıkla ... Tamm 500 de gta oynasam sıkntı olmazz dmi
UpOneTR Üye 456 ya çektim ama hala suanki islemci hizi 1000mhz yaziyo yeniden baslattim yine ayri Orda islemci davranisi var onlardan birini mi yapsam
456 ya çektim ama hala suanki islemci hizi 1000mhz yaziyo yeniden baslattim yine ayri Orda islemci davranisi var onlardan birini mi yapsam
UpOneTR Üye Metalci Melek' Alıntı: Onlarda olurda sen gidip oyun oynarsan o tekrar 1000 e vurur Genişletmek için tıkla ... Hmm anladm
Metalci Melek' Alıntı: Onlarda olurda sen gidip oyun oynarsan o tekrar 1000 e vurur Genişletmek için tıkla ... Hmm anladm
frdgngr Üye Sukut-u Hayal' Alıntı: Gta vc. Vector oynarken oyundan atıyo :mad: Genişletmek için tıkla ... hadi ya cm7 de sorun olmuyor du
Sukut-u Hayal' Alıntı: Gta vc. Vector oynarken oyundan atıyo :mad: Genişletmek için tıkla ... hadi ya cm7 de sorun olmuyor du
UpOneTR Üye frdgngr' Alıntı: hadi ya cm7 de sorun olmuyor du Genişletmek için tıkla ... Qynen gta vc yağ gibi cm7 de Ama baska bi sorunu yok ya kamerada iyi bence
frdgngr' Alıntı: hadi ya cm7 de sorun olmuyor du Genişletmek için tıkla ... Qynen gta vc yağ gibi cm7 de Ama baska bi sorunu yok ya kamerada iyi bence