Motorola Atrix 4G Cm 10.1(android 4.2) For Atrix

UpOneTR

Üye
İlk bast bi oyundan atti sonra geri girdim hic kasma yok güzel güzel olmus bu sefer
 
    Konu Sahibi
San andreas açmıyor sanırım
 

UpOneTR

Üye
Bnim nette mi var yoksa romdamı var anlamadm net çok yavas
 

UpOneTR

Üye

Kaldi boyle sonrada atti
 

UpOneTR

Üye
Gelistirici ayarlarinda dokunmalari goster dedm fokundumum yerde beyaz daire çikiyo simdi bi zarari olur mu
 
    Konu Sahibi
Yok ya o geliştiricilerin ekranı test etmesi için hoşuna gidiyosa kullan
 
    Konu Sahibi
Ne kadar düşerse okadar iyileşir 500 civarı iyidir
 

UpOneTR

Üye
456 ya çektim ama hala suanki islemci hizi 1000mhz yaziyo yeniden baslattim yine ayri
Orda islemci davranisi var onlardan birini mi yapsam
 
    Konu Sahibi
Onlarda olurda sen gidip oyun oynarsan o tekrar 1000 e vurur
 

UpOneTR

Üye
Gta vc.
Vector oynarken oyundan atıyo :mad: