Motorola Atrix 4G Cm 10.1(android 4.2) For Atrix

UpOneTR

Üye
wifi bağlantı kopma yaşamadım,Nesi sevdin derken normal Benim favorim 2.3.7 ROM hiç sorun yaşamadım,Bu bi süre kullanayım sıkıntı çıkarırsa hem çakarım formatı
vine yükleyip video çekmeye bi bakabilirmisin çekiyo mu
 
    Konu Sahibi
yeni kernel

Buda veri kopması üzerine
 

UpOneTR

Üye
2014 e girdik hala 2013 rom var konudaa
 

UpOneTR

Üye
burdaki rom + gapps mi var sadecekernel nerde
 

ponıs

Üye
İyi aksamlar arkadaslar en son rom ve karneli kullaniyorum bir sorunla karsilastim uzun sure telefonra gorusme yaptim (45-60 dakika arasi) gorusme bittikten sonra ekran gelmedi neden olur karnel sorunlumudur .
 
    Konu Sahibi
Şu anlık ufak tefek hatalar var
 
    Konu Sahibi
Şu ril sorununu çözselerde 4.4 kullansak
 
    Konu Sahibi
Radio interface layer, radio rom ile rom arasında çalışan bir arabirim
 
    Konu Sahibi
O olmazsa wifi bluetooth ve şebeke sinyali yok