Motorola Atrix 4G Cm 10.1(android 4.2) For Atrix

UpOneTR

Üye
mmrom konuna bakacayip bir arayüzü var biraz takılıyım akalım kamerasında sorun yok sevdim
 
    Konu Sahibi
Yeni kernel
 
    Konu Sahibi
Canı sıkılan
 
Tepkiler: UpOneTR

dellete

Üye
Hadi yine iyisiniz,Ben Bu sabah kernel kurdum,Şu an itibariyle çağrı geldiğinde arayan görünmüyor,onun dışında başka bi problem yok ,kamera flaş çalışıyor,wifi iyi şimdilik bu kadar ....
 

UpOneTR

Üye
Hadi yine iyisiniz,Ben Bu sabah kernel kurdum,Şu an itibariyle çağrı geldiğinde arayan görünmüyor,onun dışında başka bi problem yok ,kamera flaş çalışıyor,wifi iyi şimdilik bu kadar ....
arayan eskiden görunuyodu ya
sadece sende mi var bu sorun
 

dellete

Üye
Eskiden de böyleydi.Sanki şarj süresi kısa gibi geldi.Saat:09:30 %93 ,Şu anda 13:07 itibariyle %49 internette kapalı iken .
 
    Konu Sahibi
Son kernel mi yüklü yoksa konudakimi
 
    Konu Sahibi
5saat 50dk dır şarjdan çıkardım 1 saat internet 2 saat müzik var %50 şarjım
 

dellete

Üye
Ama genel anlamda fena değil , Bu sefer kullanacam bu romu
 
    Konu Sahibi
Bağlantı kopması yaşayan var mı son kernelde? Ben hiç yaşamadımda
 

dellete

Üye
wifi bağlantı kopma yaşamadım,Nesi sevdin derken normal Benim favorim 2.3.7 ROM hiç sorun yaşamadım,Bu bi süre kullanayım sıkıntı çıkarırsa hem çakarım formatı