Motorola Atrix 4G Cm 10.1(android 4.2) For Atrix

    Konu Sahibi
4.4 ün kamera uygulamasını kullanıyorum bence iyi 4.2 ninki çok kötü
 
    Konu Sahibi
Benimde flaş bozuldu çalışıyodu eskiden
 

UpOneTR

Üye
Yarın fotoğraf çekmem gerekiyor ve cm10.1 berbat cekiyo
Napsam stok mu yuklesem

Ayrica cok faZla sarj yiyo bu
 
Son düzenleme:
    Konu Sahibi
Bu son güncellemeler pek iyi olmamış 1 ay önceki iyidi
 

UpOneTR

Üye
Bu son güncellemeler pek iyi olmamış 1 ay önceki iyidi

Daha iyi yapacaklarina bozuyolar hic anlamadm
Şarj gercekten cok gidiyor 2-3 saat hic bisey yapmadm sadevce bir iki kez saate baktim %20 şarj gitti
Kamera çözünrlk felan iğrenç

Satmak gerekiyo bunu
200 liram felan olsa bunu 300 e hemen verip bi doskavri felan bisey alcam bıkrtm valla atrixden la
 
    Konu Sahibi
Gitti gidiyora fln koy satılır
 
Tepkiler: UpOneTR

UpOneTR

Üye
Bana
Nittachatrix 2.3.0 türkçe bulabilirmisin yada varmi ben bulamamdm

Yada cwm ile yükleyebilecem stok rom
 
    Konu Sahibi
Stock var bendede upload etmem lazım net yok