He ya o var dimi ohooo
Bugun miui romda gelistirici ayarlariyla oynadim
Ekran cozunurlugunu degostirdim tel resetlendi geri acilmadi
Bende geri cm yukledim
Daha iyi yapacaklarina bozuyolar hic anlamadm
Şarj gercekten cok gidiyor 2-3 saat hic bisey yapmadm sadevce bir iki kez saate baktim %20 şarj gitti
Kamera çözünrlk felan iğrenç
Satmak gerekiyo bunu
200 liram felan olsa bunu 300 e hemen verip bi doskavri felan bisey alcam bıkrtm valla atrixden la