Motorola Atrix 4G Cm 10.1(android 4.2) For Atrix

    Konu Sahibi
Wild blood oynamıştım gta yemedi demekki kurulumdan sonra restart attın mı
 
    Konu Sahibi
Restart atın yazıyodu başka uygulanada açmicakmışsın
 
    Konu Sahibi
Zaten playde diğer ikisini destekliyordu bunu desteklemiyordu
 
    Konu Sahibi
Note2 açamadıysa zaten denemeyelim biz boşuna ama çalıştırması lazım aynı boyutlardaki oyunları oynamıştım önceden
 
    Konu Sahibi
Oylamaya bakarsak kimse çalıştıramamış
 
    Konu Sahibi
Yani rom ile alakası yok gibi görünüyor
 

UpOneTR

Üye
angry birds go çalşmiyodu dimi bunda
 
    Konu Sahibi
Arkadaş saçmalama ya wild bood aspalt 7 de sorun yok angry birds açılmıyor sence bu cihazın yetersizliğimi
 
    Konu Sahibi
Kütüphanelerde eksiklik var diye düşünüyorum
 

UpOneTR

Üye
Güncelleme niye yok :mad: