Garanti her yerde garantidir. Benim takip ettiğim sitede herkesin ki neredeyse Teleservice garantisi altındaydı. ESS hakkında bir şey bilmiyorum ama gönderip deneyebilirsin.
Garanti her yerde garantidir. Benim takip ettiğim sitede herkesin ki neredeyse Teleservice garantisi altındaydı. ESS hakkında bir şey bilmiyorum ama gönderip deneyebilirsin.
Ben Atrix çok menundum esasında ama sorunlar bitmedi. Normalde Mavi Kutu Atrix olsaydı bunların hiçbirisi olmayacaktı. Cidden adamlar bize Ruferrfresh (Tamir Görüp Sıfırlanmış) ürünler satmış.
Ben Atrix çok menundum esasında ama sorunlar bitmedi. Normalde Mavi Kutu Atrix olsaydı bunların hiçbirisi olmayacaktı. Cidden adamlar bize Ruferrfresh (Tamir Görüp Sıfırlanmış) ürünler satmış.
Ben 680 almştm
Aynen sanrm benimkide tamir gormuş bir urundu ama sonradan fark ettim tabi is isten gecmisti
Insallah paramı alcam bi gonderebilseydim bi yıl garabtisi kaldı