Motorola Atrix 4G Cm 10.1(android 4.2) For Atrix

UpOneTR

Üye
Bnce eesin internet sitesine girip musteri numarasını aryp bi sor
 

UpOneTR

Üye
Garanti her yerde garantidir. Benim takip ettiğim sitede herkesin ki neredeyse Teleservice garantisi altındaydı. ESS hakkında bir şey bilmiyorum ama gönderip deneyebilirsin.

Bende Hepsiburadan almıştım.
Kaça almştn sen
 

UpOneTR

Üye
599 TL

Ben Atrix çok menundum esasında ama sorunlar bitmedi. Normalde Mavi Kutu Atrix olsaydı bunların hiçbirisi olmayacaktı. Cidden adamlar bize Ruferrfresh (Tamir Görüp Sıfırlanmış) ürünler satmış.
Ben 680 almştm
Aynen sanrm benimkide tamir gormuş bir urundu ama sonradan fark ettim tabi is isten gecmisti
Insallah paramı alcam bi gonderebilseydim bi yıl garabtisi kaldı
 

Fatic

Üye
Essye mail gönderdim bakalm ne diyecekler ama netten okudğum kadaryla iğrenç bi teknik servis motorolanin Türkiye servisi varmi acaba?
 

UpOneTR

Üye
Flash kimsede çalşmyo dimi
 

UpOneTR

Üye
herkesde video çekerken sağ tarafda mor pembe bi renk çizgi varmı ?
 

UpOneTR

Üye
güncelemme yokmu
durdun yere şarzımı yiyooo